Nok en gang gode nyheter

MamaBear

Elsker forumet
Var på ny UL idag, var også for 3 uker siden. Og alt ser like fint ut, hjertet banker og slår :) Er nå 10+4, er så utrolig glad for at ting ser ut til å gå så bra! :D

Så bra! Gleder meg til min OUL den 2. Juni! Håper alt er bra med knøttet enda, er 3,5 uke siden vi var på haste UL pga. mistanke om SA. Om du husker, hvor stor var den lille? :D

Så bra! Gleder meg til min OUL den 2. Juni! Håper alt er bra med knøttet enda, er 3,5 uke siden vi var på haste UL pga. mistanke om SA. Om du husker, hvor stor var den lille? :D
Oi, husker ikke helt målet jeg, tror det var 5,4 cm. Det var det tallet som poppet inn nå når jeg tenkte meg om iallfall :) Men ordinær UL 2.juni, var ikke det veldig tidlig?

Oi, husker ikke helt målet jeg, tror det var 5,4 cm. Det var det tallet som poppet inn nå når jeg tenkte meg om iallfall :) Men ordinær UL 2.juni, var ikke det veldig tidlig?
Var meningen det skulle være et ekstra 2 tall der :p 22. Juni* husker når jeg var 6+3 (tror jeg) og hadde den haste UL pga mistanken om SA, knøttet var 0,7cm og tenker nå på hvor fort de vokser inni magen vår. Ble litt skremt nå :D

Back
Topp