Noen våkne? :)

Svartengel: han prøvde å gje meg falske forhåpninga i går også:P han gjer det kvar veke "på lørdag må vi prøve å få oss noke" :P men eg veit det ikkje skjer :P

Elles trur eg du har rett ang hormonane :) kvar gong det ikkje var legar osv hos meg i går så sussa eg på han heile tida, for eg viste han blei flau dersom eg gjer det så mykje mens det er folk der:P

Mahni: når babyen kjem og du får stimulert dei følelsane i deg, kjem han nok til å angre på at han ikkje tok bedre i mot kosen du gjer han no:) det er iallefall det eg håper på:P

Sorciere: Merker at eg føler meg meir forelska i han også, merkeleg dei hormona der gitt.. Får helt noia om eg ikkje kan krypa inntil han på natta, det gjer eg ofte om eg vakna som eg gjorde i kveld, eg låg og strauk han på kinnet litt, før eg sto opp [:)][:)] 

sorciere: er godt å ha en kjæreste som skjønner alvoret vis man selv ikke gjør det [:D]
Er så koselig å se babyen på ultralyd.. hehe .. vis dere så det så godt på ultralyd, så kan de umulig ha tatt feil av at dere skal ha en gutt da [:)][:)]

Vi fikk se jenta vår i ultralyd i julen og får tre uker siden.. Så vi har fått bekreftet hele tre ganger at vi skal ha en jente [:D]

Haha, ja vis man har laget en sånn klubb tror jeg det er mange mannfolk som har blitt med i den! [8D]

Har hørt folk si at gravide er sexy, men hadde man bare følt seg selv som det [8D]

aaawww;) han skulle berre vist kor heldig han er;)

men no krepera ryggen snart:P må prøve å legge meg ned i senga igjen.. Har så lyst til at ryggen skal fungere som den skal i morgon, sia vi har så mykje som skulle vert gjort...

nattinatt :) håper dåke får sove godt=)

Ja vi får håpe at kjærestene våre lærer av at dem ikke har tatt imot all kosen de har hatt muligheten til! [:D]

Det finnes ingenting koseligere enn å krype under dyna til kjæresten om natta, legge seg godt til rette og ligge der å kose [:)][:)]

Mahni: du får berre seie det til deg sjøl mange nok ganga=) Du ser jo kor flotte andre gravide er?

Hehhehe;D jepp :) ville nok blitt mange medlemmar=) men då hadde dei kanskje fått den moralske støtta dei trengte til å ta imot all kosen:) og å gje like mykje tilbake;)

er greit å vere ekstra sikker på at ein får det kjønnet som første ul viste;)

Eg føla meg ganske sexy men så har eg bare ein liten kulemage då, som jordmora mi kalte den i dag [:)][:)][:)] 

Jeg er våken. Har ikke sovet et minutt i natt, så gir jeg opp altså... Så irriterende å ikke få sove, jeg vet jo hvordan morgendagen blir tung og trøblete når natten er slik [>:]

Fint å se at jeg ikke er alene da [:)]

Så morsomt [:D]

Har ikke verdens største mage, men ligger på gjennomsnittet på magemålene, og har gjort det hele tiden [:)]

Syns det er søtt å se andre gravide da [:)][:)]
Men ikke så forferdelig søtt å se seg selv.. strekkmerker var man jo ikke vant med fra før av så [:'(]

ActionPaction: Skjønner forferdelig godt hvordan du har det!
Har heller ikke sovet et eneste sekund. Så det her blir vel en natt/morgen der man bare dreger ut tiden frem til man lager mat, spiser og slåkner framfor tv'n og sover vekk hele dagen :o

Action: Kjekt at du hilser på oss då 

Mahni: Eg har ikkje fått strekkmerker nesten, så det hjelper vel også. Ellers har eg ligget beint på magemålet ja[:)]

Syns det er helt forferdelig med strekkmerker [&:]

Fikk det får noen uker siden.. la meg i sengen ved siden av kjæresten, og kjenner plutselig at det svir og brenner noe intenst på magen. Går på bade og der var det jammen meg tre strekkmerker. Har jo ikke et ekstremtilfelle av strekkmerker da. Men syns det er mye likevel.
Er vanskelig å skal føle seg sexy og fin med gravidmage når den har røde kraftige strekkmerker [:'(]

Mahni: Eg har fått mellom låra eg og så har eg 2 på venstre side, men dei er ganske små då, så eg er heldig sånn sett [:)][:)] Har klødd mykje på magen og følt meg tørr, så da har eg smørt. Veit ikkje om det er relevant men men [:)]

Jeg har ingen strekkmerker men føler meg likevel som den flodhesten. Har ikke lagt på meg sånn allverdens heller, men likevel passer jo ingen av de vanlige klærne mine og det blir joggebukse og joggesko de fleste dagene. Behagelig, men ikke akkuratt veldig sexy [8D]

Svartengel: Du er heldig på det viset da [:)]

Bare smør ivei. Det lindrer kløen , iværtfall hos meg :)
Smører med feit krem når kløen kommer, hjelper som bare det [:D]

Man har lov å kle seg i det man vil no Action [:)][:)] Eg har 2 mammabukser, så får no brukt litt dongeri iallefall [:)][:)]

Mahni: Ja eg smører i veg, no smøre eg brystene også, prøve å herda vortene litt og så bruke eg jordnøttolje nedentil. [:)][:)]

Back
Topp