Noen våkne? :)

Vi får håpe på det beste, og at du ikke har det! [:)]

Vi vil jo nødig at det skal skje noe med barnet ditt i magen [:)]

Mahni: Tulla klare seg nok bra, betre at dei finner det ut og kan fikse det [:)][:)]

ORIGINAL: Mahni

Monamoih: Er fælt å være gravid og ikke vet hele tiden hva det er når man har vondt i magen. Så skjønner hva du mener! Har selv hatt modningsrier siden lørdag, mektig lei!
Så vurderer å ringe inn til føden om et par timer og høre om man omså kan komme til en sjekk, bare får å se om alt er i orden [:)]

Kanskje du skal ta en telefon til føden å spørre vis du lurer veldig mye ? [:)]

Har ikke merket så masse til verken kynnere eller noe, utenom at magen min har blitt litt hard..
har kjent lenge stikkingër nedentil, og siden ungen er veldig godt festet som jordmor sa, så er det ikke rart jeg di siste 2 dagene har hatt strålinger fra lysken når jeg går..

men i natt da, syns jeg det var merkelig!! var trøtt når jeg la meg, men våknet etter en time lys våken.. gikk på do.. så inn her på forumet.. å di siste timene har jeg fått magesmerter.. men går en bra stund mellom hver gang.. ikke sånne kjempesmerter, men nok til at jeg kjenner de:)

samboer og sønnen hans sover.. samboer skal på jobb i 7 tida, og jeg skal være hjemme med sønnen hans:) såå er veldig spent på om det kommer til å skje noe mere!!!:P

Sant så sant :)

Er du nødt til å føde barnet vis du har det eller hvordan fåregår det der ?

ORIGINAL: Mahni

Sant så sant :)

Er du nødt til å føde barnet vis du har det eller hvordan fåregår det der ?

Det aner eg ikkje faktisk [8|][8|]

Vi får vente å se [:D]
Er så spennende å høre hvordan andre folk har det [:D]

Er så utålmodig selv. Hatt mensmurringer, smerter i ryggen og magen siden lørdag, hard og stram mage, og stikkinger nedentil. Man håper jo på at det skal bli noe mere da!
Men så blir man skuffet når det ikke skjer noe .. og man hører fra noen at man kan ha det slik i de siste ukene.. altså.. at man må ha det i ett par uker til [:'(]

Det frister ikke noe særlig å skal ha det sånn her hver eneste dag..

Vi får håpe at babyene våre vil komme ut å hilse på oss snart [:D]

vil så veldig bli ferdig.. + det er fullmånde lørdag:)))))))) men har jo termin 15 feb. så skal nå ikke håpe for mye..

Har termin 18 februar.. :)

Typen min er overbevisst på at jeg kommer til å føde siden det blir fullmåne.. Men vet ikke helt selv hva jeg skal tro på.. er så mange som mener det der med fullmåne :p

Håper bare at babyen kommer ut snart. Måtte jo stoppe fødselen i julen, da hadde jeg allerede begynt å åpne meg. Har vært plaget med mye kynner og modningsrier. Og får to uker siden gikk slimproppen på meg. I tillegg ble livmorhals lengden min sjekket får ca tre uker siden, å da sa legen at den bare var 18 mm lang, og mente at jeg kom til å føde mest sannsynligvis før tiden.

Og pga alle disse tegnene så håper man jo at barnet skal komme ut nå snart! Selv om det er 3 uker igjen.. Syns ikke den kan drive på å gi sånner tegn til at den vil ut, å så lurer den bare meg [:'(]

Høres ikke noe godt ut da :/
Er det ingenting man kan gjøre som kan lindre det?

Ringte forresten fødeavdelingen nettopp.. pga jeg har hatt di modningsriene siden lørdag. Hun sa jeg skulle komme utpå formiddagen en gang. Så skulle dem undersøke meg og slikt, får sikkerhetsskyld siden det enda er et par uker til jeg har termin [:)]
Kjenner jeg ble litt mindre bekymra, er godt å bare kan komme inn til en sjekk får å se om alt er okei med meg og barnet [:)]

Mahni: For å lindre ødem? Joda.. Føde [8D][8D]   Eg må unngå salt blant anna veit eg. Men ellers er det lite å gjera.

Så bra at dei tek deg på alvor og vil sjekke deg. Det er viktig å bli tatt på alvor [:)]

huff, kjipe greier :p
Høres ikke noe morsomt ut at du skal være så sterkt plaget med det ! :/
Gjør det vondt eller ?

ja [:)] pluss at ingen gravide er lik. Man vet jo aldri. Kan jo bare være kroppen som gjør seg klar, eller så kan det være at man har begynt å få åpning. Man har jo hørt så mye forskjellige historier fra personer. så har lyst å være på den tryggeste siden å vite hva som virkelig skjer med kroppen min [:D]

Ja det er vondt. Hendene verker, særleg handleddene. Beina svir og verker når eg står. Eg er også veldig varm på beina..

Nei ingen gravide er like, det same med fødsel, det fins like mange ulike fødseler, som det fins gravide.

Syns synd i deg. Høres ikke noe koselig ut i det hele tatt! Og det dumme er at det ikke er stort man kan gjøre med det heller [&:]

Mahni: Det er frustende. Eg kan ikkje gjere dei enkeleste ting lengre, som å åpna ein melkekartong.. Eg smørte skiver til samboeren no, og så skulle eg sette inn smøret men da svikta hendene og det bare ramla ut av dei.. Så ødemet trykker på nervene, så eg klare ikkje bære ting... 

Good morning ladies.. [8|]

Back
Topp