Noen våkne? :)

hei:) eg har ikkje fått sove skikkelig.. berre duppa sånn bittelitt av... :( hadde teite kynnera, og no er det ryggen:P
Så eg fyker nok snart i senga igjen (ikkje at ryggen synes det er noke bedre)... :(

Typisk det der at når man virkelig trenger søvn så får man det heller ikke :/

Er det noen av dere som er kjent med modningsrier ?

Har hatt det siden lørdag å holder på å bli gal [&:]

Sorciere: Bli no litt her med oss? Eg skal legge meg når samboeren står opp eg, er bare 1,5time å vente [8D]

Mahni: Korleis kjennes det ut?? Har småverk her og der, men ana ikkje helt kva som er kva. Bare at det ikkje er rier, det veit eg [8D]

Mahni: har ikkje kjennskap til det, nei..

Sengel: Kan sikkert bli her ei lita stund:P mannen min kjem heim frå jobb snart, faktisk:P om nokon få timar:P

Kjennes egentlig ut som kynnere, bare litt kraftigere. Sånn om jeg skulle hatt skikkelige luftsmerter i magen til tider, og menssmerter. I tillegg blir magen intens hard og stram til tider.
Ringte inn til føden her i fårgårs, da fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noe å stresse med å at jeg bare skulle holde meg hjemme.
Dama i telefonen virket dritsur [:'(]

Er så ubehagelig at jeg ikke finner noen spesiell stilling å sitte eller ligge i.
I tillegg er jeg førstegangsfødende, så jeg er jo ikke kjent med noe som helst av det her :s
Så er usikker på hva jeg skal gjøre.. Siden jeg er så usikker har jeg jo på en måte lyst å dra til en sjekk i morgen eller noe sånt [&:]

Mahni; Sia det er det du har lyst til, så synes eg du skal dra på ein sjekk i morgon! Skal ikkje gå rundt å bekymre deg!
du kan eventuelt prøve å ringe oppatt, kanskje du kjem til ei anna dame? =)

Sorciere: Kan legge deg når han kjem heim då, så får du litt kos gjerne? (ikkje sengevalskos men) [8D][8D]

Mahni: Høyres ikkje noko godt ut, ja eg trur eg hadde det for litt over 1 uke sida. Ellers har eg no slik småmurring/mensensmerter/luft til tider, så kroppen øve seg vel. Så lenge det ikkje blir regelmessig, hadde eg tatt varmeflaska/varmt bad og prøvd å slappa av [:)]

Tenkte kanskje jeg skulle ringe litt utpå morgenen..Å så håper man på at man møter på noen hyggelige i andre enden av telefonen [;)]
Er best å være på den tryggeste siden.. bedre med en sjekk får mye enn en sjekk får lite [:D]

Men men, nok om det .. :)
Hvordan går det med dere gravide som ikke går sove i natt da ? [:)]

haha:P nei, sengevalskos får eg berre når eg maser og til slutt tvinger han:P Ja, no er han så opptatt av at eg skal ha det bra osv, at kanskje han for ein gongsskuld holder rundt meg i senga... *dagdrømme*

Mahni: går bra med meg:P bortsett frå ryggen osv:P Men det følte eg det gjorde i går også, og då svimte eg nesten av i bilen, hos legen og på sjukehuset:P
Deg då? kor langt er du på veg?

Vi får håpe på at han kommer hjem og holder rundt deg og koser med deg [:D]

sorciere: huff da, det hørtes ikke noe morsomt ut i det hele tatt! [&:]
Er du langt på vei da ? [:)]

Er 37 uker og 2 dager på vei [:)]
Intenst lei av at dagene såvidt tikker forbi.. er lei og vil ha kroppen får meg selv :p
Men ellers går det bare bra.. Nyter dagene med kjæresten, som til tider er ganske lei av det nesten konstante maset om at jeg vil ha kos [:'(] [:D]

Mahni: Du har termin 18februar då? Eg er 2 dager lengre enn deg [:)] Eg trur at kroppen våres sender ut hormoner no, som gjer at me vil vere tett til barnefar, merker eg er blitt meir kosete og vil ha meir klem [:)][:)]

er 36 + 5 :) Neeei, eg skjønte vel egentlig ikkje at det var så seriøst, for eg var nesten heilt vekke:P hugsa jo ingenting, så var min kjære som såg alvoret i det første gongen:P
men fekk sjå gutten min då;) og han hadde det veldig bra ;) og fekk dobbelt bekrefta at vi får ein gutt;P Skummelt kor stor pungen såg ut på ul:P Sitter med sjokk i meg fremdeles, eg [8|]

hehhe;) mannen min og din får starte ein klubb "vi som er lei mas om kos" :P

Du veit at gravide er sexy, sant? :P

Det er jo så koselig med kos og i tillegg [:)]
Hehe, skulle bare ønske at mannfolkene skjønte til tider hvordan man hadde det.
Jeg har alltid vært glad i kos før, men etter jeg ble gravid, og spesielt nå i slutten er jeg som reine magneten på kjæresten min [:D]
Syns litt synd i han til tider da.. Hihi, litt av hvert kjærestene til gravide må gå igjennom, altfor mye kos [:)]

Back
Topp