Noen unge mødre her?

Er nå eldgammel mor :O 35, men fikk min førstefødte som 19 åring og han er nå like gammel som mamma98. :O ;P

Fikk eldste når jeg var 21.
Er 27 nå (blir 28 i des) og venter nr.4 -så er vel ikke det man ser på som ung mor :p

Jeg ble mamma som 18 åring. Har to barn på 7 og 5 år. Venter nummer 3 og er 26 år. Jeg regnes kanskje ikke som ung lenger?

Jeg har ett 07 og ett 08 barn. Fikk min første rett etter jeg fylte 19 år. Nå er 3 på tur. Er 26. Blitt 27 da babyen kommer :)

Hehe, det er jo forsåvidt sant:) jeg har ikke vært klar før nå så...;) imponerende og få barn som 17åring, det står det respekt av:)
Takk for det! Hadde en utrolig familieStøtte da jeg var så ung, å det støttet godt, ikke alle som har det:) men veldig fornøyd med min egen innsats på hva jeg har klart å oppnå til tross for å være ung mor:)

Har vg1, gikk rett i jobb så har jobbet 1,5 år som assistent ved ungdomskole, måtte finne ut hva jeg ville;p så nå går jeg på barn og ungdom, så har nå overtalt barnefar at han tar ut full perm så skal fullføre dette, ved hjelp av at far tar permisjonen:p hehe han har jo litt godt av det han også:p hehe

Har vg1, gikk rett i jobb så har jobbet 1,5 år som assistent ved ungdomskole, måtte finne ut hva jeg ville;p så nå går jeg på barn og ungdom, så har nå overtalt barnefar at han tar ut full perm så skal fullføre dette, ved hjelp av at far tar permisjonen:p hehe han har jo litt godt av det han også:p hehe
Helt utrolig! Og kjempe bra dere kan gjøre det sånn! Bøyer meg i støvet for deg:) masse masse lykke til:)

Første når eg var 17 og er 29 når fjerde kommer:)

Back
Topp