Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk eldste når jeg var 21.
Er 27 nå (blir 28 i des) og venter nr.4 -så er vel ikke det man ser på som ung mor
Jeg syns at når man venter 3 mann og er 26 år, så er du ganske ungJeg ble mamma som 18 åring. Har to barn på 7 og 5 år. Venter nummer 3 og er 26 år. Jeg regnes kanskje ikke som ung lenger?
Wow, du er ung mor ja.. Og jeg er gammel, som så vidt får mini før 30 års dagen24 år og venter nr 4 fikk første da æ va fylt 17
Hehe du æ vell ikje gammel hehe alle har jo en alder som man er klare og så va det jo ikje planlagt å få barn i alder av 17 heller heheWow, du er ung mor ja.. Og jeg er gammel, som så vidt får mini før 30 års dagen
Hehe, det er jo forsåvidt sant jeg har ikke vært klar før nå så... imponerende og få barn som 17åring, det står det respekt avHehe du æ vell ikje gammel hehe alle har jo en alder som man er klare og så va det jo ikje planlagt å få barn i alder av 17 heller hehe
Takk for det! Hadde en utrolig familieStøtte da jeg var så ung, å det støttet godt, ikke alle som har det men veldig fornøyd med min egen innsats på hva jeg har klart å oppnå til tross for å være ung morHehe, det er jo forsåvidt sant jeg har ikke vært klar før nå så... imponerende og få barn som 17åring, det står det respekt av
Det er nok veldig viktig har du rukket utdanning til tross for barna?Takk for det! Hadde en utrolig familieStøtte da jeg var så ung, å det støttet godt, ikke alle som har det men veldig fornøyd med min egen innsats på hva jeg har klart å oppnå til tross for å være ung mor
Helt utrolig! Og kjempe bra dere kan gjøre det sånn! Bøyer meg i støvet for deg masse masse lykke tilHar vg1, gikk rett i jobb så har jobbet 1,5 år som assistent ved ungdomskole, måtte finne ut hva jeg ville;p så nå går jeg på barn og ungdom, så har nå overtalt barnefar at han tar ut full perm så skal fullføre dette, ved hjelp av at far tar permisjonen hehe han har jo litt godt av det han også hehe