Nathalie_91
Glad i forumet
Noen unge mødre? Vi er alle unge til sinns, men lurer på om det er noen som fikk barn tidlig, eller venter barn og er ganske unge? Jeg er 23 og venter nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du skrev at vi alle er unge til sinns, for jeg følte meg plutselig litt gammel på mine 29 år hahaNoen unge mødre? Vi er alle unge til sinns, men lurer på om det er noen som fikk barn tidlig, eller venter barn og er ganske unge? Jeg er 23 og venter nr 2
Jeg også.)Jeg er 23 og venter nr.2, har ei på 3år fra før
Du er jo ung mor når du venter unge nr 3 og er 28fikk første når jeg var 20, andre når jeg var 23 og når jwg får nr tre er jeg blitt 28 (ikke såå ung lengre )
29 er ikke gammel!Godt du skrev at vi alle er unge til sinns, for jeg følte meg plutselig litt gammel på mine 29 år haha
Det lurer jeg også på... Men jeg tror ikke jeg blir sett på som ung mor. Og jeg blir 25 før førstemann kommer.Kva er ungt da? Under 25 eller under 30?
Det lurer jeg også på... Men jeg tror ikke jeg blir sett på som ung mor. Og jeg blir 25 før førstemann kommer.