Noen trøndere her?

Molsy

Forumet er livet
Noen fra Trondheimsområdet som har termin i mai?

Hei, hei[;)] Jeg er fra Trondheim [:)] Har termin 6. mai

Hei, hei![;)] Jeg er fra Trondheim[:)] Har termin 6. mai

Oj så gøy!! [:)][:)]

Begynnte å tro jeg var den eneste her jeg [8D]

Hvor gammel er du da? Er det din første?

Må jo være skikkelig fjern jeg, for du har jo skrevet i terminlistetråden. Jeg bare oppdaga vel ikke at du var fra Trondheim da. [8D]

Jeg er 28 år, men det har du visst oppdaga[;)] Nei, går ikke an å få med seg alt vet du! Kjempegøy med flere herfra ja[:D] Befinner du deg i Canada nå eller?

P.S: Kjempefin mage du har! [:D]

Oppdaga at jeg ikke har svart på det ene sp.målet ditt, hihi; ja, det er vår første[:)]

hihi fort gjort [;)] Er vår første også.

Jepp - er fortsatt i Canada - men kommer hjem på søndag. Juhuuuu!! [:)][:)] Gleder meg skikkelig til norsk mat igjen. Vært borte i 4 mnd nå, måtte få ei venninne til å sende over leverpostei og tubeost, hadde skikkelig sug etter det [8D]

og takk for magekomplimentet, din også er kjempefin. [:)] Ser ut som din er litt større enn min da, men kanskje litt vanskelig å bedømme ut fra disse bildene....

Så koselig da! 4 mnd er lang tid, og du har vært gravid hele den tiden der nede omtrent, får håpe det har gått fint! Skjønner godt du savner norsk mat, selv om jeg selv er litt lei norsk mat for tiden, bedre å dra på en kafe og få litt annet enn brød med leverpostei og ja!
Magen min ble stor med en gang, og den er stor ja, så du tar ikke feil der[:)]

Hei! Jeg har ikke skrevet noe her før, men nå måtte jeg bare [;)] Bor også i Trondheim, er omtrent like gammel som dere (28), og venter første barn 3. mai!

ORIGINAL: Linnemi

Så koselig da! 4 mnd er lang tid, og du har vært gravid hele den tiden der nede omtrent, får håpe det har gått fint! Skjønner godt du savner norsk mat, selv om jeg selv er litt lei norsk mat for tiden, bedre å dra på en kafe og få litt annet enn brød med leverpostei og ja!
Magen min ble stor med en gang, og den er stor ja, så du tar ikke feil der[:)]

Hehe ja skjønner hva du mener - jeg er også lei av norsk mat innimellom. Men når man er borte fra det får man plutselig så mye mer lyst på [8D]

Har du begynnt å kjøpe inn noe babystæsj da?
Har ikke handlet noe enda, for jeg orker ikke å sende det over dammen liksom. Men vi har fått litt babyklær i gave og sånt.

ORIGINAL: Petra77

Hei! Jeg har ikke skrevet noe her før, men nå måtte jeg bare [;)] Bor også i Trondheim, er omtrent like gammel som dere (28), og venter første barn 3. mai!

Hei og velkommen inn hit da! [:)][:)]

Så gøy at det er flere her. Vet du om det er gutt eller jente?

Kanskje vi kan ordne ett Trondheims-treff etter hvert [:)][:)] Vært gøy å møte andre i samme "situasjon".

Koselig Petra77! Artig at vi er på samme alder og førstegangsfødende[:)] Spennende..
Du har jo termin dagen etter Molsy! hihi [:D]
Vi har ikke begynt å handle inn noe ennå, men tenkte vi skulle ta en tur på januarsalg, i allefall for å finne vogn og større ting. [:)] Strevsomt å drasse med seg en masse greier fra Cannada ja, er nok lurt vente! (I allefall med det tyngste)
Vært koselig med et treff ja!

Klem[;)]

Ja kjempeartig - vi har jo så mye til felles liksom [:)] Morsomt da, da lurer vi vel på de samme tingene og sånt også - siden vi er førstegangsfødende. Vi får dra på kafe eller noe en dag etter hvert.

God ide å dra på salget ja, håper det fortsatt finnes noe bra på salg i neste uke, da er jeg hjemme igjen og har litt penger jeg kunne tenkt meg å brukt opp [:)][:)] Er det fjorårets modeller de selger ut nå eller?

ORIGINAL: Molsy

Hei og velkommen inn hit da! [:)][:)]

Så gøy at det er flere her. Vet du om det er gutt eller jente?

Kanskje vi kan ordne ett Trondheims-treff etter hvert [:)][:)] Vært gøy å møte andre i samme "situasjon".

Takk for det!

UL viste at det er jente på vei hos oss, men man kan jo aldri være helt sikker. Vet du hva du venter?

Jeg er også gjerne med på et lite Trondheimstreff en gang. Velkommen tilbake til Norge [;)]

Ja, det må vi gjøre (dra på kafe etterhvrt)[;)] Blir vel nok for deg, Molsy, å komme hjem til Norge først og fremst! [:D] Her er været som før, hihi; sprengkulde i forrige uke, opp mot 15 minus, mens regn og flere plussgrader denne uka... hehe[:D]

Ja, vi får en gutt! [:)] Vært på 4 ultralyd, så det er liksom ingen tvil, hihi[;)]

Har prøvd å ringe jordmor i dag, men så er helsestasjonen stengt fredager.... [&:]

Molsy, så at du ligger på terminlista på BIM også. Har jo vært noen BIM-treff for dem med termin i mai, men tidspunktene der har ikke passet meg så langt. Er du også innom andre forum Linnemi? Jeg tror jeg holder meg til å være aktiv ett sted, kan fort bruke litt mer tid enn man burde på slikt...[8|]

Ja, jeg var med der en kort stund, men fant ut at jeg ville forholde meg til bare ett sted jeg og. Kan bli for mye også... Og så synes jeg det er mer oversiktlig her? Tidene for treff passet meg aldri heller, så jeg "bakket" rett og slett litt ut..

Back
Topp