Noen trøndere her?

Jeg vet ikke hva vi får enda - de vil ikke si kjønnet på UL her i Canada, de sier det er uetisk. Årsaken er at mange kinesere og indiere som bor her tar abort dersom det er jente, så da går det ut over alle sammen [8D]
Skal prøve å komme meg på Ul hjemme i Norge og spørre da. Reiser hjem i morgen!! juhuuuuu

Ja jeg var på BIM til å begynne med, liker dette forumet mye bedre. pluss at jeg som deg Petra77 kan jo bruke mye mer tid på forumet hvis man bare har ett å forholde seg til.
Dessuten liker jeg at det er litt mindre inn her, blir liksom så mye mer personlig og koslig. Også liker jeg å kunne ha bilde av magen og sånt.

Oj - helsestasjon stengt på fredager?? Så teit. Går det bedre eller Linnemi?

Ja, det der har jeg faktisk hørt. Så slik sett forstår jeg det veldig godt.. Men s å den annen side.. Hvordan blir jentebabyer behandlet om de blir født, ettersom de blir fjernet om de får vite det før fødselen...? Uff.... Vet ikke hva som er mest uetisk nei...

JEPP, dette forumet er mye bedre[:)] På alle måter.

Går bedre i dag, men føler meg "mørbanka"! Må være litt forsiktig fremover, ikke ta meg ut på noe.

Du får ha riktig så god tur hjem i morgen! Du har vel en laaang reise foran deg!!! [:)] Snakkes!

Ja huff det hadde jeg ikke tenkt på engang. Glad det ikke er sånne tilstander i Norge gitt.

God bedring, håper det går over snart [:)][:)]

Takk for "god tur"-hilsenen - kommer til å bli en ekstra lang tur med lille knøttet i magen. Jepp vi snakkes [:)][:)]

Kjempekoselig at du skriver her du og! [:D] Velkommen[:)] Er du alene med svangerskapet? ..

Uff, ja, nå så jeg at du har skrevet et annet innlegg her der du skrev at du er alene ja.. Men vet du, vi skal støtte deg[;)] Håper du også blir med oss på kafé en dag!! [:)]

Ingenting som er bedre enn at du har venner og familie som støtter opp![:)] Synd at du har fått bekkenløsning, håper ikke du har mye vondt.. [&o] Håper du kommer snart, så kunne vi tre (og hvis flere finner veien er det også selvsagt kjempekoselig!) ha treftes snart! [:D]

Tell meg, tell meg! "Og så var de fire" [:)] Jeg er her jeg også, selv om jeg ikke skriver så mye... Vil helst ikke gå glipp av denne kafé-turen med dere [;)] Velkommen til mai-trønderene xcrazyx!

Heihei jenter! Endelig hjemme! [:)][:)]

Og så koselig at vi har fått enda ei trønderjente inn her da. Velkommen xcrazyx.

Velkommen hjem Molsy!! [:)] Og velkommen Minimeg! [;)] Kjempegøy, er et noen som har tid til å treffes en gang denne uka eller neste uke? For meg spiller det ingen rolle om det er dag eller kveld, har tid fra onsdag av [:)] (favorittkafeen min er enten Bare Bøåbær eller Choco Boco på Solsiden[;)])

Klem[:)]

Skriveleif.. Men regner med dere forstod hva jeg mente: Bara Blåbær [;)]

[&:]E det muli?! BARE BLÅBÆR [&:]

ORIGINAL: Linnemi

Velkommen hjem Molsy!! [:)] Og velkommen Minimeg! [;)] Kjempegøy, er et noen som har tid til å treffes en gang denne uka eller neste uke? For meg spiller det ingen rolle om det er dag eller kveld, har tid fra onsdag av [:)] (favorittkafeen min er enten Bare Bøåbær eller Choco Boco på Solsiden[;)])

Klem[:)]

Jeg vil gjerne treffes, men det å finne tidspunkt er ikke alltid så lett... Denne uken kan jeg fra 20 på onsdag, og før 18 på søndag. I første del av neste uke kan jeg tirsdags kveld. Både Bara Bøbær og Choco Boco høres bra ut [:D]

Og ja xcrazyx. Jeg bruker Messenger mye.

Vi kan utsette det til det passer for alle[:D][:)] Ja, jeg har msn, sender den til dere alle på pm. [;)]

Jeg har mulighet til å være med på treff nesten når som helst. Så så snart vi finner en dato som passer for de fleste så slenger jeg meg ihvertfall med. [:)][:)]

oki, men hva med i morgen kveld (onsdag) kl. f.eks. 20.30? Eller synes dere det blir sent? Og så gir du, xcrazyx, beskjed så fort du er tilbake og kan være med?[;)]

Hvis det ble for kjapt kan vi treffes neste tirsdag kveld!! [:)][:)][:)]

ups, hehe... MÅ jo se Idol i morgen[;)] Hvis neste tirsdag passer for dere, passer det for meg[:)]

Jeg kan som sagt tirsdags kveld ja! Noen andre enn oss det passer for tro? [8|] Nå skulle man absolutt fått til det med å abonnere på tråder, så kunne man fått det med seg med en gang noen svarte [;)]

Jeg er ubrukelig så sent på kvelden uansett. Så på tirsdag rundt 18 kanskje? Det hadde passet meg perfekt.

Kan man abonnere på tråder her inne da Petra? Har ikke funnet ut det jeg heller.

Back
Topp