Noen tips til gode truser?

Snurre

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har stor mage og bærer babis ganske lavt denne gangen. Syns vanliggende truser ruller ned. Sånne graviditeter med sånt svært stykke på magen liker jeg av en eller annen grunn ikke. Liker godt sånne sloggitruser uten strikk til vanlig,men de ruller de også. G-streng er helt uaktuelt. Hva bruker dere?

Hva med en hipster som er ganske lav? Jeg har brukt bomullsvarianten til Pierre Robert..
Også har jeg en bomullsvariant fra lindex som her en tynn blondekant rundt bena og livet, myk, lav og god. Den finnes både i truse og hipster, jeg har hipster.
Jeg bærer barna mine høyt, så de har derfor ikke rullet ned på meg, men vet at disse er lave. Håper du finner noe.

Akkurat nå er favoritten enten mannens boksere, eller truser fra victoria's secret .. De er super deilige!

Blondekanter er helt uaktuelt forresten. De syns jeg gnager litt, og pierre robert og boxere med strikk...vel det blir ikke så flatterende når man har litt underhudsfett...
Kanskje jeg må prøve et annet merke gravidtruser... Husker gravidtrusene til HM fra sist, det er jo vanlige truser liksom...

Jeg kjøpte en pakke med gravid-hipstere fra H&M syns de er kjempegode! Også ser de ut som vanlige hipstere :-)

Hipsterne/boxerne fra stormberg med blondekant øverst er veldig gode. Bruker bare slike for tiden, og gjorde det før jeg ble gravid også :-)

Bruker hipster/hotpants fra HM :P Helt greie. Synes alle truser jeg bruker ruller jeg :P

hmprod

Hipstere med prikkebånd øverst fra Cubus funker sålangt fint på meg (februar-termin), kjøpte bare en størrelse større en vanlig.

Link til den fra ebay?

En trepakning med bomullstruser fra bilka er favorittene.. :-P
Jeg sliter med å finne andre jrg og. Er blitt svær over rumpa i tillegg, så ikke så lett å finne noen som passer og ikke sklir, samt er elastiske og ikke gnager... :-P

Pierre Robert er favoritten♥ Har nesten bare PR hipstere og boksere. Hipsterne fra Kari Traa er også digge!

Back
Topp