Noen tegn til modning?

Ganske sterke mensensmerter i HELE dag! Blir ordentlig kvalm av de. Håper de fører noe godt med seg og ikke bare er slitsomme :p
 
Jeg er 33+5 og har visst modningstegn i følge jordmor. Mye kynnere som var tildels vonde i går og konstante menssmerter. Her har visst hodet festet seg også. Fikk beskjed om å ta Paracet fordi det murrer såpass.
 
38+1 stikkinger i skjeden, nedpress, sterke kynner som begynner å komme regelmessig, mye slim+++ joda modningstegn her hele tiden og vanvittig sliten.håper på å samle opp litt urkrefter før det braker løs nå❤
 
38+4 idag. Hadde noen vonde mase rier i går kveld. Gav seg liksom ikke når jeg la meg ned heller. men tenkte at hvis det ville bli rier så vekker det meg. Klarte å sovne til slutt, og har ikke mase rier nå. Ellers har jeg hatt de andre Tegnene med nedpress og stikk. Tror magen har sunket. men må nesten spørre jordmor hva hun tenker på mandag. Har hatt andre type kynnere før, uten mens smerter, men de som kom igår var annerledes.
 
I går var jet verdens lykkeligste :p under en kynner (som jeg vanligvis ikke merker så mye til, usikker på hva som er kynnere og hva som er mini som strekker seg i hele magen....) så stakk det i rumpeballen og ned mot låret. Leste et sted at det var bra/modningstegn :p så håper jeg det fortsetter slik, og at mini kommer på termin :)
 
Nå i ettermiddag har jeg har to sammentrekninger, kynner med murringer.
Jeg håper håper håper dette er starten på noe!
 
Har vært løs i magen, hatt masse ekstra energi, stikkinger i skjeden, økt utflod, mensen murringer og kraftigere kynnere nå de siste dagene. Har fått for meg at det skal starte på natta, og våkner skuffet hver morgen, og enser ikke at det kan starte i løpet av dagen. .
 
Jeg er 34+3. Andregangs. Har masse kynnere, nedpress og "stikking":p og masse utflod. Vet ikke om det siste er modningstegn men..
 
Shit. Tror ikke egentlig at noe er på gang men ligger her og er ganske så småkvalm. Det stikker masse nedover, og jeg tror jeg har hatt en del kynnere i kveld. Han har vært roligere i magen, jeg har hatt mer energi og ryddet masse de siste dagene.
Og løs mage men det har vart over en uke.
 
Last edited:
Så glad da jeg våknet og ikke var dårlig lenger:) drømt masse i natt. Både jeg og mannen føda om hverandre.
 
Har hatt masse modningstegn, men nå har alt dabbet av de siste dagene og har ikke kjent en eneste kynner omtrent.
 
Er førstegangs så jeg vet ikke, men har vonde kynnere flere ganger, vond rygg og matlyst som ikke ligner noe. Litt mensensmerter. Hvis det skal være slik i 3 uker til så vet ikke jeg :/
 
Back
Topp