Noen tegn til modning?

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Nå som måneden vår nærmer seg med stormskritt, så lurer jeg på om noen av dere har tegn modning om dagen? :happy:

Her kjenner jeg litt nedpress, men ikke veldig mye. Stikker liksom i litt her og der. Har kynnere som jeg merker gjevnt hele tiden, men de er veldig svake.

Men det er masse liv i magen :woot: Er forresten 35+4 i dag. Håper jeg merker mer modningstegn snart, begynner å bli utålmodig :angelic:
 
Vi ligger likt i løypa her :) Jeg er 35+3.

Kjenner på veldig mye om dagen. Mye nedpress. Kjenner hodet veldig godt nede i bekkenet. Underlig følelse når han snur på seg! :D Mye murringer og "knip" i ryggen, mye utflod også. Lite kynnere nå i det siste. Er veldig spent og klar for å treffe han nå :)
 
Merker masse modning. Sist merket jeg absolutt ingenting, så helt nytt for meg dette :) har masse nedpress, murringer, sterke kynnere og slimproppen har gått. Kjennes veldig ut som det nærmer seg altså. 36+5.
 
Nå som måneden vår nærmer seg med stormskritt, så lurer jeg på om noen av dere har tegn modning om dagen? :happy:

Her kjenner jeg litt nedpress, men ikke veldig mye. Stikker liksom i litt her og der. Har kynnere som jeg merker gjevnt hele tiden, men de er veldig svake.

Men det er masse liv i magen :woot: Er forresten 35+4 i dag. Håper jeg merker mer modningstegn snart, begynner å bli utålmodig :angelic:

Samme her! Har du også termin 12.juli? Er selv 35+ 4 :)
 
Har mye nedpress og kynner der noen av de e vonde.. Men det hadde eg i månedsvis sist gang og.. :p Og då gikk eg en uke over termin med masse maserier den siste uken..
 
Nei i grunn ikke.Det gjorde jeg ikke med nr to heller å da hadde jeg 3,5 cm å moden :p
Var på ul igår da lå hun perfekt til rette med hodet ned,og ryggen mot min venstreside.Men hun hadde plass og lå ikke fastskrudd:p
Så belager meg på 6 laaaange uker til pluss overtid garantert for å være sikker
 
Lillegutt ligger langt ned utifra ul igår.. bittelitt av slimproppen har gått uten at det har noe å si føler jeg..
Mye nedpress og kynnere.. fra 1630 idag har jeg hatt masse kynnere, noen på 35 sek og noen på bare 10.. Men de kommer tett..
Er bare kynnere da, rier ville jeg kjent igjen:p

Så antar at det jobbes godt der nå..
Er bare 34+1 så er ikke helt klar for at lillegutt skal komme før om minst noen uker til :)
 
Jeg tror det, men hele opplevelsen av baby i magen er så annerledes denne gangen:p i dag har han vært overalt kjennes det ut som! Det har stanget ut på begge sider av magen, og opp i ribbeina på begge sider (da etter tur). Så er i grunnen veldig spent på posisjonen nå. Tydeligvis god plass.

Har litt mer kynnere igjen, og litt smerter i korsryggen, har hatt noe menssmerter. Mer utflod. Stikkinger nedover.
 
Jeg har termin 13. juli ut fra oul, og legen sier 35+4. BV-appen sier 35+4, mens Gravid & Baby appen sier 35+3 :wtf:
Jeg har termin 11 juli og bv appen sier at jeg er 35+3 idag. Etter mine tall, så er jeg 35+5. Snodig :D
 
Lillegutt ligger langt ned utifra ul igår.. bittelitt av slimproppen har gått uten at det har noe å si føler jeg..
Mye nedpress og kynnere.. fra 1630 idag har jeg hatt masse kynnere, noen på 35 sek og noen på bare 10.. Men de kommer tett..
Er bare kynnere da, rier ville jeg kjent igjen:p

Så antar at det jobbes godt der nå..
Er bare 34+1 så er ikke helt klar for at lillegutt skal komme før om minst noen uker til :)
Jeg har det akkurat likt og er også 34+1 i dag! Utrolig nedpress og kynnere i et sett, spesielt på ettermiddagen... Helt øm i magen.
 
Jeg har det akkurat likt og er også 34+1 i dag! Utrolig nedpress og kynnere i et sett, spesielt på ettermiddagen... Helt øm i magen.

Ja, helt øm i magen... hvor har du kynnere mest? Jeg kjenner det for det meste nederst i magen... må puste meg gjennom enkelte av de..
 
Nei. Regner med å bli igangsatt denne gangen også.
 
Spør kanskje domt nå, men hvilke tegn skal jeg se etter? Å er det noe jeg kan gjøre selv for å bli mer moden? (Kjerringråd foreksempel).. håper virkelig jeg slipper å gå på overtid!!
 
Ja, helt øm i magen... hvor har du kynnere mest? Jeg kjenner det for det meste nederst i magen... må puste meg gjennom enkelte av de..
Det varierer veldig, tidligere i uken kjente jeg det mest i øvre del, mens de to siste dagene har det flyttet seg ned. Her en dag hadde jeg 4 stk bare på vei hjem fra jobb, og det er en 15 minutters kjøretur :confused: i går fikk jeg nesten litt panikk over at jeg kan ha 8 uker igjen ennå!:p
 
Har noe nedpress, og kynnere så magen blir steinhard men ikke vondt. Heldigvis ingen modning på gang.
 
Back
Topp