sstine
Elsker forumet
hei.
jeg må bare få det ut av systemet[:D]
jeg er en jente på 21 år,blir 22, mnd etter fødsel.
er utdannet advokatsekretær,men har nå fått jobbi butikk. 50%fast,med mulighet for 80%.
jeg begynner i den nye jobben i august,da er jeg 3mnd på vei,er det prøvetid er jo den som oftest også på 3 mnd. det vil si at jeg når den er ferdig, er 6mnd på vei.
jeg vil jo si ifra at jeg er gravid, men er redd for å miste jobben. alt fast er jo bra å ha, og ikke minst komme tilbake til.
så hva mener dere?
skal jeg si ifra med engang, og heller bare jobbe de 3 første mnd, eller skal jeg ikke si noe før en eventuell prøvetid er over? eller de spør meg?
det blir ikke populært å si det ihvertfall, uff gruer meg som pesten...
på forhånd takk for deres synspunkter,trenger det noen ganger.
stine[:)]
jeg må bare få det ut av systemet[:D]
jeg er en jente på 21 år,blir 22, mnd etter fødsel.
er utdannet advokatsekretær,men har nå fått jobbi butikk. 50%fast,med mulighet for 80%.
jeg begynner i den nye jobben i august,da er jeg 3mnd på vei,er det prøvetid er jo den som oftest også på 3 mnd. det vil si at jeg når den er ferdig, er 6mnd på vei.
jeg vil jo si ifra at jeg er gravid, men er redd for å miste jobben. alt fast er jo bra å ha, og ikke minst komme tilbake til.
så hva mener dere?
skal jeg si ifra med engang, og heller bare jobbe de 3 første mnd, eller skal jeg ikke si noe før en eventuell prøvetid er over? eller de spør meg?
det blir ikke populært å si det ihvertfall, uff gruer meg som pesten...
på forhånd takk for deres synspunkter,trenger det noen ganger.
stine[:)]