Noen synske her?

Ligger de i en konvolutt?rotet bort noen penger her om dagen som hadde klistret seg pent på baksiden av et ark i en papirbunke..:)
De lå i konvoluttene sine så det er de jeg leter etter.. Frykter at sambo kasta de når han rydda i regningene! Men håååper jo de bare ligger godt gjemt ett sted :(

Mannen la penger (mange tusen faktisk) i fryseboksen, vett ikke om han hadde tenkt å fryse dem, haha, rådet er å se på ulogiske plasser også;)

Håper dere finner de! Er skikkelig rotete når det kommer til å gjemme ting, å huske det etterpå ...

Vi gjorde det samme med minste sine. 3000 kr. Fortsatt ikke funnet dem, så dem er nok kasta. Forferdelig! Etter det har jeg begynt å ALDRI bare legge penger noe sted midlertidig...

Det er dåpspengene til sønnen min, jeg var så sikker på at jeg hadde lagt de i en skuff, men nå har vi endevendt alle skuffer her hjemme og finner de ikke!!
Tror nok ikke jeg har gjemt dem i krukker ekker noe sånt, de skulle bare ligge der til jeg fikk tid til å ta de med i banken!
Hva om pengene har falt inn i kommoden når du har åpnet skuffen?

Huff, håper inderlig du finner dem :(

Min mor hadde spart til en strikkemaskin som hun hadde ønsket seg i et tiår. Hun hadde vekslet inn pengene til større sedler og lagt konvolutten i kjøkkenskapet, klart til å kjøpe maskinen rett over helgen. Jeg hadde fått snusen i dette og hadde tatt med hele konvolutten på rommet mitt for å leke med dem. Kan tro det var artig for en 4 åring å putte 14000 inni Barbie-huset sitt :p

Mor fant heldigvis igjen alle pengene, til tross for at jeg hadde blånektet over å ha tatt dem. Jeg skulle jo bare låne dem litt :p

De lå i konvoluttene sine så det er de jeg leter etter.. Frykter at sambo kasta de når han rydda i regningene! Men håååper jo de bare ligger godt gjemt ett sted :(

Huff, håper ikke det er det som har skjedd da :(
Krysser alt for at du finner de i god behold!

Får du sjekka søpla da? Vanskelig det sikkert...

UFF hoppas du finner de. I garderobeskapet? Mannen hade lagt bilnycklar hus nyckel firma nyckel inne i kläskapet inne i en genserlomme. Me har letat å letat efter ca 5-6 mnd fant me de. Da hade me Asså bestillt nye nyckler till bil og firma. :-(

Huff, håper inderlig du finner dem :(

Min mor hadde spart til en strikkemaskin som hun hadde ønsket seg i et tiår. Hun hadde vekslet inn pengene til større sedler og lagt konvolutten i kjøkkenskapet, klart til å kjøpe maskinen rett over helgen. Jeg hadde fått snusen i dette og hadde tatt med hele konvolutten på rommet mitt for å leke med dem. Kan tro det var artig for en 4 åring å putte 14000 inni Barbie-huset sitt :p

Mor fant heldigvis igjen alle pengene, til tross for at jeg hadde blånektet over å ha tatt dem. Jeg skulle jo bare låne dem litt :p
Haha, genialt!! Så morsomt da gitt....:) enda godt du ikke syns d hadde vært gøy å klipt i de eller noe å så kasta de....;)

Funnet dem igjen?? Legg aldri penger blant andre papirer. Jeg la en tusenlapp med noe papirbøss en gang, også kastet jeg hele shiten i vedovnen. Litt kjipt å brenne penger :P

Kjedelig å miste penger. Har selv kastet noen penger selv, fordi jeg trodde kortet var tomt. Så nå sjekker jeg alltid to ganger

Jeg har nok kastet alle dåpspengene til minstemann. De er hvertfall søkk borte.. Var helt sikker på de lå i en konvolutt sammen med dåpskortene.. De er søkk borte. Kjedelig, og trist :(

Det å kaste penger i søpla er en kjent sak! Håper det ikke er tilfelle hos deg og at du snart vil finne dem.

Håper du har funnet dem!

Jeg klarte å kaste bursdagspenger fra min bror en gang, så jeg måtte plukke opp poser fra søppeldunken og lete. Heldigvis fant jeg dem! Det var "bare" 200kr, men penger er penger. ;) Hadde kaster konvolutten de lå i.

Så kjipt å ikke finne igjen pengene :/

Dere som har kastet dåpspengene, erstatter dere dem da?
Jeg sjekker alle kort og konvolutter før det blir kastet. Har flere ganger fått meg en hyggelig overraskelse :)

Ånei, så kjedelig :( Håper dere bare har lagt de på en altfor lur plass og at dere finner dem igjen til slutt! Kjedelig å miste så mange penger :(

Back
Topp