Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns å huske at jeg la de i en skuff! Men nå har vi tatt ut alt av papirer og ting og tang!! Sett i alle skap og skuffer, bladd gjennom kort og blader, sett under skapene og føler vi Har sett overaltSett under madrassen?Hvor pleier dere å legge de når dere har store summer i hus? (Er det lov å spørre om?
)
Vet du når du så pengene sist?
Prøv å gå tilbake til den dagen mentalt. Begynn der du husker at du så pengene sist. Så tenker du tilbake på hva du gjorde den dagen. Hvilken dag var det. Spill filmen baklengs. Hva gjorde du før du håndterte pengene... og hva gjorde du før det igjen... og før det igjen...
Det er dåpspengene til sønnen min, jeg var så sikker på at jeg hadde lagt de i en skuff, men nå har vi endevendt alle skuffer her hjemme og finner de ikke!!
Tror nok ikke jeg har gjemt dem i krukker ekker noe sånt, de skulle bare ligge der til jeg fikk tid til å ta de med i banken!
Konvolutt med dåpskort i?
Nei ingen fest! Blir helt gal av det her, vil finne dem!!! Håper ikke de har havna i søpla!Uffhåper dere finner dem..! Dere har ikke hatt fest eller noe da?
![]()