Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte 22.07, så da er det vel 2 uker til på meg da om vi følger datoer.. Hehe. Godt de skjønte det når du klaget da ihvertfallJeg søkte den 07.07 og fikk i dag vedtaksbrev om at jeg får pengene :-D Men har vært mye styr å få de, fikk så dårlig info om hva de krevde for å få godkjent søknaden så har måtte ettersende diverse dokumenter. Sendte til slutt et klagebrev forrige uke, og da ble de brått veldig raske!![]()
Hva måtte du sendte du inn?Jeg søkte den 07.07 og fikk i dag vedtaksbrev om at jeg får pengene :-D Men har vært mye styr å få de, fikk så dårlig info om hva de krevde for å få godkjent søknaden så har måtte ettersende diverse dokumenter. Sendte til slutt et klagebrev forrige uke, og da ble de brått veldig raske!![]()
Fødselsattesten, bevis fra skolen at jeg skal ha permisjon fra studiet, siste lønnsslipp til far og vedtaksbrevet til far fra NAV om når han skal ut i permisjon.Hva måtte du sendte du inn?
Jeg skal ikke ha permisjon fra skolen, men skal ta en årsenhet mens jeg er i mammapermisjon fra jobbFødselsattesten, bevis fra skolen at jeg skal ha permisjon fra studiet, siste lønnsslipp til far og vedtaksbrevet til far fra NAV om når han skal ut i permisjon.
Sendte inn fødselsattesten, kopi av lønnslipp fra far og dokumentasjon på perm fra skolenHva måtte du sendte du inn?