noen studenter her?

heksa

Elsker forumet
Lurte på om dere som har søkt foreldrestipend har fått og hvor lang tid det tok fra dere søkte til dere fikk penger? Søkte for vel 1 måned siden, men ikke ferdigbehandlet enda :(
 
Jeg søkte den 07.07 og fikk i dag vedtaksbrev om at jeg får pengene :-D Men har vært mye styr å få de, fikk så dårlig info om hva de krevde for å få godkjent søknaden så har måtte ettersende diverse dokumenter. Sendte til slutt et klagebrev forrige uke, og da ble de brått veldig raske! :-p
 
Jeg søkte den 07.07 og fikk i dag vedtaksbrev om at jeg får pengene :-D Men har vært mye styr å få de, fikk så dårlig info om hva de krevde for å få godkjent søknaden så har måtte ettersende diverse dokumenter. Sendte til slutt et klagebrev forrige uke, og da ble de brått veldig raske! :p
Jeg sendte 22.07, så da er det vel 2 uker til på meg da om vi følger datoer.. Hehe. Godt de skjønte det når du klaget da ihvertfall :D her har jeg sendt inn all info i en engang heldigvis.
 
Jeg søkte den 07.07 og fikk i dag vedtaksbrev om at jeg får pengene :-D Men har vært mye styr å få de, fikk så dårlig info om hva de krevde for å få godkjent søknaden så har måtte ettersende diverse dokumenter. Sendte til slutt et klagebrev forrige uke, og da ble de brått veldig raske! :-p
Hva måtte du sendte du inn?
 
Fødselsattesten, bevis fra skolen at jeg skal ha permisjon fra studiet, siste lønnsslipp til far og vedtaksbrevet til far fra NAV om når han skal ut i permisjon.
Jeg skal ikke ha permisjon fra skolen, men skal ta en årsenhet mens jeg er i mammapermisjon fra jobb
 
Back
Topp