Noen studenter her?

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Noen som er student her? Hvordan har dere tenkt å løse det med tanke på skolen når baby blir født? Vet det er noen som fortsetter på skolen og får det tilrettelagt, andre tar permisjon :)

Jeg lurer veldig på dette selv! Jeg har nemmelig kommet inn på en master og tenkte å prøve meg på det til høsten. Men skal jobbe 100% ved siden av. Blir spennende å se hvordan jeg løser det :)

Ble akkurat ferdig med master nå i mai, så jeg er heldigvis ferdig:p studert med mange som har fått barn, det har gått veldig bra:)

♡02.03.2015♡

Jeg jobber 100% og tar master i tillegg til å ha ei på 2 og spire i magen :) foreløpig går det veldig bra :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hehe.. jeg var egentlig ferdigutdanna nå i år, men tenkte å ta et årstudium, slik at sønnen min fikk fortsette i studentbarnehagen et år til mens han er på småbarn-avdelingen.
Vet ikke hvor aktiv student jeg blir da :P
Men blir jo uansett mye kluss med permisjon som er i 6 uker og det å "komme tilbake til skolen" igjen da.
Og kan man søke om utsettelse hvis man er ferdig med 3/4 av studiet?
Syns hele det greiene der er veldig forvirrende egentlig :rolleyes:

Jeg tror jeg kommer til å søke permisjon i et år, og hoppe av studie når jeg skal føde og hoppe inn igjen med kullet under :) Virker greit å bare ta helt skolefri og ha babyen å tenke på :)

Tenker jeg kommer til å hoppe av i mars, og ta eksamen i desember (i steden for mai).

Termin 24.03.14 ❤️

Får du sykemeldig fra eksamen kan du jo melde deg opp til konten :)

♡02.03.2015♡

Det er beklageligvis ikke slik her (bor på Island), så jeg har tre valg: å fullføre semesteret(er vanskelig med tilrettelegging), ta eksamen til jul eller begynne helt på nytt i august/januar. :)

Jeg kom nettopp inn på sosionom studie... Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det men vil gjerne ta eksamen i mai så jeg får første året unna... Tenker å ta kontakt med en veileder på skolen

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp