Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin genser! Har du droppet splitten for å gjøre den mindre feminin?Rollo skrev:
Jeg har 4-5 prosjekter på gang akkurat nå. Min største svakhet når det gjelder strikking er at jeg blir så utålmodig, så har en tendens til å la de tidkrevende prosjektene bli liggende... Mye mer motiverende å lage en genser på 3 dager!
Jeg synes den ble kjempebra :) Har selv strikket en mini-Skappel til min niese på 2 år, men til gutta mine var jeg usikker på om den ville bli for jentete. Tror det er splitten som gjør det ;)Rollo skrev:
Hvilket garn brukte du? Det ser så flott ut!
Holder på med en genser til hun mellomste,men nå har eg ikkje strikket på leeeenge.. Så får nokk ta den fram igjen,for å bli ferdig så eg kan prøve meg på noe baby klær
er det bare jeg som sliter med at innleggene i denne tråden blander seg? De siste innleggene kommer jo midt innimellom en haug med de gamle...
Jeg både strikker og hekler, men skal nok drøye det litt før jeg begynner på noen babyting. Akkurat nå strikker jeg en kjole som skal bli julegave, og et par knestrømper til meg selv. 4-åringen har ytret ønske om en blånisselue, så jeg må vel prøve meg på det også før jeg starter på babytøy.Løvesnuppa skrev:
Det er denne kjolen (bare uten den sneglepynten):Løvesnuppa skrev:
http://www.sandnesgarn.no/hefter/barn/1001-sisu-barn-9041001
Den er veldig enkel å strikke, lagde den til supersnuppa mi da hun var mindre, og det går kjapt å strikke den. I samme hefte er det forresten MYE fint, har også laget: