Noen som virkelig nyter graviditeten?:-)

Nyter virkelig å endelig være gravid, har ikke hatt noen plagsomme symptomer - annet enn trøtthet. Har mine bekymringer da, som jeg ikke tror forsvinner før jeg har fått høre hjertelyd i uke 14 eller sett den lille i uke 18. :)

Nyter virkelig å endelig være gravid, har ikke hatt noen plagsomme symptomer - annet enn trøtthet. Har mine bekymringer da, som jeg ikke tror forsvinner før jeg har fått høre hjertelyd i uke 14 eller sett den lille i uke 18. :)

Samme her. Er lykkelig over å endelig være gravid, men har ikke særlig med symptomer - så det hele er uvirkelig før jeg får "se at det er sant"

Nyter og nyter... Jeg synes det er fantastisk å endelig være gravid, har ønsket det i mange år, men så har det liksom ikke skjedd. Har ingen særlige plager nå, annet enn tretthet, så skal ikke klage på noe. Men nyter...tjeh... Lykkelig - definitivt!

Jeg har ikke klart å glede meg enda. Jeg prøver, men får det ikke til. Uendelig kvalme og oppkast. Hele dagen handler om mat og om jeg kan klare å få i meg noe uten å kaste opp. Blir trøtt og deprimert av det.
Vil helst være i fred, og jeg orker ikke noe form for nærkontakt. Vi har ikke hatt sex på fem uker(!) pga svangerskapskvalme, så jeg kan ikke si vi har kommet nærmere hverandre etter at vi ble gravide.
Gleder meg til alt dette går over og jeg kan nyte å være gravid. Tenker gleden kommer fort da. <3
Det er litt godt å lese at det ikke bare er meg som ikke sprudler!

I går kveld skulle jeg ta meg en dusj fordi det var forferdelig guffent og vått vær her i Kristiansand, frøs så himmela. Så står jeg der foran speilet splitter naken og så tar jeg meg i å tenke: det er lenge side kroppen din har sett så flott ut!

Jeg blir stående og studere den (pleier ikke gjøre det da jeg hater å se meg selv i speilet) og konkluderer med at jeg er strålende fornøyd. Overlykkelig over at kroppen min faktisk fungerer og veldig takknemlig for at jeg er gravid. Nå gleder jeg meg bare veldig til magen begynner å komme frem :) Så ja, det var en stund i går jeg hvor jeg virkelig kunne nyte graviditeten :)

Back
Topp