Noen som virkelig nyter graviditeten?:-)

HøstGlede<3

Forelsket i forumet
Mye fokus blir det jo på vondter og plager oppi det hele med vektøkning, kviser, halsbrann og uendelig kvalme, så er det også forståelig ;-)

Men er det noen som virkelig nyter å være svanger? Har du noen positive effekter eller tanker av graviditeten du vil dele?
Struttende bryster? Har du og din kjære kommet nærmere hverandre enn før, eller føler du deg bare full av liv og nyter tilværelsen?:-)

Nå nyter jeg graviditeten.. Har egt ikke så mye å klage over, føler meg ganske heldig! Men det er først nå jeg føler meg bra og oppegående! Jeg og mannen nyter dagene sammen og snakker hver dag om hvordan vi ser for oss livet med en mini.. Vi har kommet er steg nærmere hverandre, og er absolutt på mitt lykkeligste livspunkt akkurat nå! :) Det er så deilig å kunne dele gleden her.. Jeg ønsker alle denne gode følelsen!
God fredag :)

Nyter det virkelig selv :-) nå er katta ut av sekken til arbeidsgiver og de tok det kjempefint!
Skuldrene er senket, og jeg ser framover med stjerner i blikket. Nesten kvalmt av meg å si, men sett bort i fra positive tester, en liten knøtt på ultralyden og en stramhetsfølelse nederst i magen, så føler jeg meg ikke annerledes en før jeg ble gravid! Bare ekstremt lykkelig og spent ❤️
God helg alle mødre, fedre og knøtt!

Jeg koser meg mer og mer! Nå som den verste trøttheten har sluppet taket, føler jeg litt at jeg er tilbake til meg selv igjen. I tillegg begynner jeg endelig å kjenne meg gravid! Nå venter jeg bare på at magen skal komme og at jeg får kjenne liv :) Jeg synes det er helt fantastisk hva kroppen min driver med, og tror og håper jeg kommer til å nyte de neste månedene!

God helg til alle!

Når jeg har vært på UL og sett at det et noe å nyte så skal jeg det :p jeg koste meg veldig sist og satser på det nå også :)

Nesten alle symptomene har gitt seg nå, så nå begynner jeg virkelig å nyte graviditeten:) brystene har blitt mye større, til glede for samboeren som nesten ikke klarer å holde fingrene unna;) så føler vi har det mye bedre enn vanlig egentlig;) koser meg for tiden, itillegg er det jo helg:D

Nyter det ikke... Har ikke gjort det de to andre gangene heller! Og mindre kos for hver gang å

Jeg er veldig glad i å være gravid. Syns så klart at det er kjempe slitsomt med oppkast flere ganger om dagen og en rygg som har begynt å verke litt. Men vil likevel si jeg nyter å være gravid, hvertfall innimellom slagene ;)

Nyter og nyter.. er vel ikke den som bare eeeelsker å gå gravid. Fortsatt veldig trett og føler jeg ikke gjør annet enn å jobbe og lage middag ;p for så å sovne i 8tiden.. ( våken nå da, men har sovet en times tid under barnetv).. ;)

Håper jeg snart kan nyte den, akkuratt nå føler jeg at jeg har absolutt alle plager.
Men samboeren er veldig glad for at puppene vokser :p

Formen er bedre, men fortsatt mye trøtt og lite energi.. Føler meg helt tappet når jenta er lagt. Håper formen blir bedre sånn som sist

Prøver så hardt jeg kan....men jeg tror det blir lettere med mage og spark <3

Nyter det ikke... Har ikke gjort det de to andre gangene heller! Og mindre kos for hver gang å
Trist å høre:( det er så kjipt at noen skal bli steika dårlige eller bare føle seg uopplagt og depressiv som mange gjør. Er vel ikke alles kopp te heller, noen hater bare simpelten hele følelsen av å være gravid, søstra mi får ståpels av tanken. Hehe

Nei ikke enda :p kommer vell når magen kommer, og babyen beveger seg, men akk nå er det bare "plager" :p

Trist å høre:( det er så kjipt at noen skal bli steika dårlige eller bare føle seg uopplagt og depressiv som mange gjør. Er vel ikke alles kopp te heller, noen hater bare simpelten hele følelsen av å være gravid, søstra mi får ståpels av tanken. Hehe

Desverre når man er så dårlig form og har så mye plager at man nesten ikke fungerer når man er gravid, så blir det gjerne sånn...

Back
Topp