Noen som vet..

LilleLisska

Forumet er livet
Når en katt kan få kattunger? Er ikke det når de er 6 mnd? Eller eldre.. Når er de mottakelige? [8D]

Er ikke sikker,men mener å ha hært at de er kjønnsmodne når de er 1 år jeg.Mulig det er tidligere da,er ikke helt sikker som sagt.Men ihvertfall når de har fylt året.

jeg fikk iallefall sjokk da min lille kattunge på 6 mnd fikk 4 kattunger selv. det var tungt for den lille kroppen, magen var nesten i gulvet og hun så ikke ut etterpå. tynn og skral.

men tilbake til spørsmålet, så vet jeg ikke helt hva du spør etter? når de har løpetid?

ORIGINAL: Daizee

Er ikke sikker,men mener å ha hært at de er kjønnsmodne når de er 1 år jeg.Mulig det er tidligere da,er ikke helt sikker som sagt.Men ihvertfall når de har fylt året.

Ja, okei. For tror guttene er tregere enn jentene. Siden jentene burde steriliseres når de er et halvt år helst.

ORIGINAL: EmmaT

jeg fikk iallefall sjokk da min lille kattunge på 6 mnd fikk 4 kattunger selv. det var tungt for den lille kroppen, magen var nesten i gulvet og hun så ikke ut etterpå. tynn og skral.

men tilbake til spørsmålet, så vet jeg ikke helt hva du spør etter? når de har løpetid?

Er jo det jeg er redd for. Hun blir 6 mnd i mai, og hun har begynt å like å være ute litt. Det er maange hannkatter rundt her. Må nok få tak i p-piller snart. Har ikke råd til sterilisering ennå.

Ja, når de får løpetid første gang. [:)]

*dytte*[:)]

ORIGINAL: RedElf

Jentepusen jeg hadde for noen år siden fikk sitt første kull når hun var 7 mnd og det gikk fint det. 4 små velskapte nøster [:)]

Ser at du ikke har råd til sterilisering akkurat nå, men du bør være obs på at 4 pakker p-piller koster det samme som sterilisering og at p-piller absolutt ikke er sikkert.
Katten min gikk på p-piller i 4 år og fikk 4 kull.[8|]

og veldig veldig kreftfremkallende ..

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: RedElf

Jentepusen jeg hadde for noen år siden fikk sitt første kull når hun var 7 mnd og det gikk fint det. 4 små velskapte nøster [:)]

Ser at du ikke har råd til sterilisering akkurat nå, men du bør være obs på at 4 pakker p-piller koster det samme som sterilisering og at p-piller absolutt ikke er sikkert.
Katten min gikk på p-piller i 4 år og fikk 4 kull.[8|]

og veldig veldig kreftfremkallende ..

Ja, vet det ikke er helt sikkert, og kreftfremkallende. Men da får ho heller bare få kattunga da.. Men vil jo ikke det.. [:-]

*dyytt*

Back
Topp