LilleLisska
Forumet er livet
Når en katt kan få kattunger? Er ikke det når de er 6 mnd? Eller eldre.. Når er de mottakelige? [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Daizee
Er ikke sikker,men mener å ha hært at de er kjønnsmodne når de er 1 år jeg.Mulig det er tidligere da,er ikke helt sikker som sagt.Men ihvertfall når de har fylt året.
ORIGINAL: EmmaT
jeg fikk iallefall sjokk da min lille kattunge på 6 mnd fikk 4 kattunger selv. det var tungt for den lille kroppen, magen var nesten i gulvet og hun så ikke ut etterpå. tynn og skral.
men tilbake til spørsmålet, så vet jeg ikke helt hva du spør etter? når de har løpetid?
ORIGINAL: RedElf
Jentepusen jeg hadde for noen år siden fikk sitt første kull når hun var 7 mnd og det gikk fint det. 4 små velskapte nøster [:)]
Ser at du ikke har råd til sterilisering akkurat nå, men du bør være obs på at 4 pakker p-piller koster det samme som sterilisering og at p-piller absolutt ikke er sikkert.
Katten min gikk på p-piller i 4 år og fikk 4 kull.[8|]
ORIGINAL: EmmaT
ORIGINAL: RedElf
Jentepusen jeg hadde for noen år siden fikk sitt første kull når hun var 7 mnd og det gikk fint det. 4 små velskapte nøster [:)]
Ser at du ikke har råd til sterilisering akkurat nå, men du bør være obs på at 4 pakker p-piller koster det samme som sterilisering og at p-piller absolutt ikke er sikkert.
Katten min gikk på p-piller i 4 år og fikk 4 kull.[8|]
og veldig veldig kreftfremkallende ..