Noen som vet kjønn?

Kunne tydelig se det var noe mellom bena uke 12. Ifølge kinesisk kart gutt og alle tipper det. Så da tror jeg jente;)
 
Det såg jo veldig gutt ut det da:) det vi såg var lignet på bokstaven Å, uten strek på midten, med en fot på hver side:)
 
Det såg jo veldig gutt ut det da:) det vi såg var lignet på bokstaven Å, uten strek på midten, med en fot på hver side:)

Ja :) fra rett under og opp så vi også noen streker , og hun ble derfor litt usikker. Likevel snakker vel bildet mitt for seg selv :) blir veldig overrasket om det kommer jente .


Mamma til storebror og lillesøster
<3
 
Et lite obs til deg ovenfor - fjern navn og personnr fra ulbilder før du legger dem ut.
 
Ser ut for at det blir jente på oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal som sagt ha jente, 100%sikkert! Med sønnen min så vi tydelig guttetissen.. Her på ul bilde, Sånn ser en jente(mi) ut :)ImageUploadedByBV Forum1396021903.568096.jpg
 
Vi skal som sagt ha jente, 100%sikkert! Med sønnen min så vi tydelig guttetissen.. Her på ul bilde, Sånn ser en jente(mi) ut :)Vis vedlegget 55324
Altså ingenting som stikker ut mellom bena :) dette bildet er jo tatt nedenfra på en måte :)
 
Back
Topp