Noen som vet kjønn?

13+2, 98% sikker på jente :)
 
Vi vet :) Har visst siden uke 12, men fram til OUL er det bare min og samboer sin hemmelighet :)
 
For min del tippet hun på gutt i uke 12,4 pga noe mellom beina. Etterpå ble hun usikker. Ligger bilde på lukket forum . Dere kan jo si hva dere tror :)


Mamma til storebror og lillesøster
<3
 
Jente. :) 16+1 fikk jeg vite det. :)
 
Fikk vite i uke 12+4 (på tidlig ul privat) og fikk vite det samme i uke 14+1 (sykehuset).. To uavhengige som gjorde undersøkelsen, den på siste visste ikke hva den på første trodde :) så vi er ganske sikre ;)
 
Fikk ikke vite noe som helst vi på privat ul ;(( Må holde ut 6 uker til for ordinær, ser det er en "tapp" der på 3d bildet men den sa hun ingenting om :)
 

Vedlegg

  • IMG_20140311_143845 2.jpg
    IMG_20140311_143845 2.jpg
    843,7 KB · Visninger: 78
98% sikkert at det er gutt her. Fikk vite det på UL 13+6. Blir spennende å se om vi får samme beskjed ved Oul den 28. Mars. :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
13+1 og hun trodde ikke det var gutt.. Så det heller mot jente;)


Septemberbaby2014❤️
 
14 uker. Hun var 110% sikker :) så Pung og penis :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk vite jente i dag :) 16+4
 
Dere som har fått vite kjønn stemmer det med det kinesiske fødselskarte ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kan forhåpentligvis svare litt klokere torsdag om to uker :p
 
Va på oul i uke 18+5 å fekk vit at det e en gutt i magen å det stemt med det kinesiske fødselskartet :)
 
Last edited:
Fikk vite på tidlig ultralyd at det var 80 % sjanse for jente :) Får vente til OUL om noen uker. Har kjøpt en del rosa ull på tilbud, så håper ikke jeg må ut å bytte igjen :p Det kinesiske fødselskartet sier jente nå, og stemte forrige gang også :p Husk at dere må bruke det ordentlige fødselskartet, ikke det norske :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp