Noen som vet kjønn allerede?

Skulle egentlig ikke vite,men legen plumpa ut med det når di sjekket at beibien hadde det bra den kvelden jeg ble innlakt med kraftig nyrebekken betennelse og sepsis :rolleyes: da var jeg 16 uker.
Så da spurte jeg hun som tok oul noen uker etter om hun så kjønn , og hun sa samme. :joyful:

Jordmor som gjorde forrige UL, ga meg klar beskjed om at jeg måtte si i fra hver gang jeg var på kontroll slik at ikke den som utførte UL glemte seg. Men en tenker vel ikke på sånt når en har kraftig nyrebekkenbetennelse og sepsis. Uffameg! Har bare hatt dem hver for seg, og det var ille nok. Også være gravid samtidig! Høres virkelig heftig ut. Jammen godt det gikk bra med dere begge.
 
Jordmor som gjorde forrige UL, ga meg klar beskjed om at jeg måtte si i fra hver gang jeg var på kontroll slik at ikke den som utførte UL glemte seg. Men en tenker vel ikke på sånt når en har kraftig nyrebekkenbetennelse og sepsis. Uffameg! Har bare hatt dem hver for seg, og det var ille nok. Også være gravid samtidig! Høres virkelig heftig ut. Jammen godt det gikk bra med dere begge.

Tenkte ikke over det når jeg lå der nei,var mest opptatt av hvordan det gikk me beibien. Men var ikke verdens undergang at han plumpa ut med det. Var bare lykkelig over å se en sprellende beibi:Heartred
Og ja, det var noen helt grusomme dager i smerte og bekymringer.. livredd for å få det igjen. Men blir heldigvis fulgt ekstra opp med urinprøver fremover nå.
Å det er takket være venninna mi at alt gikk så bra som det gjorde. :Heartred hun er sykepleier og fattet mistanke for sepsis fort. Jeg trodde ikke det var så alvorlig som det var.
 
Det trodde ikke jeg heller da jeg hadde sepsis. Det er så skummelt, for det kan gå så fort!

Godt venninna di fattet mistanke og at det gikk bra :Heartred

Godt du blir fulgt ekstra opp også. Er glad vi har så godt helsevesen :Heartpink
 
Back
Topp