Mammalykke95
Forelsket i forumet
Så spennende å følge med på hvilke kjønn folk får. Når fikk du isåfall vite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13+0 fikk eg beskjed om ifra ultralyd klinikken eg går påNår kan man tidligst se kjønn på ultralyd?
Har tatt NIPT-test og der kan man få vite kjønnet om man ønsker det12+3 mente jordmor på fostermedisinsk det var en jente
Den hvite «streken» er visstnok loddrett på gutt mens på jente holder den seg vannrett gjennom hele undersøkelsen.![]()

Vi skal på ultralyd når vi er 11 uker, så det blir uansett for tidlig.Huh? Hvilke hvit strek?12+3 mente jordmor på fostermedisinsk det var en jente
Den hvite «streken» er visstnok loddrett på gutt mens på jente holder den seg vannrett gjennom hele undersøkelsen.![]()
Samme her. Hvilken hvit strek?Huh? Hvilke hvit strek?![]()
Vi vet at vi venter en jenteHar tatt NIPT-test og der kan man få vite kjønnet om man ønsker det
Huh? Hvilke hvit strek?![]()

Hvor langt var du på vei der?![]()
12+3

Vi dro til Danmark for å teste. Det har tatt veldig lang tid for oss å bli gravide, så da ønsket vi å forsikre oss om at alt sto bra til.Irriterer meg at ikke alle får tilbud om test..
Vi dro til Danmark for å teste. Det har tatt veldig lang tid for oss å bli gravide, så da ønsket vi å forsikre oss om at alt sto bra til.