Noen som vet hva jeg ikke skal spise når jeg er gravid?

Tragisk :s

Men jeg skal høre med disse 3 legene. Hvordan kan de si til meg at d ikke er farlig når det er d :s

Godt d ikke er mange ukene til ordinær ul :)

ORIGINAL: *Renate*

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Greit d :) Hehe. Men det er bare det at jeg stoler jo på 3 legr. Hehe, men da gjør jeg ikke det lenger :)

Er jo ikke rart at du gjør det. Man stoler jo som regel på fagfolk.[:)]

Nettop, men da bare holder jeg meg unna. Ingen krise, men blir jo litt redd da når jeg fikk pm av en som sa at ungen bare kan dø at jeg ikke merker hvis jeg har fått i meg noe dritt så bare dør ungen :s

Hmm. Går vel bra får vi håpe.

Er det mulig... [:-]

Er visst d :s så jeg skulle bare kose meg med spekeskinken

Hehe. Samma, overlever nok :D

Får bare heve meg over det. Alle kan ta feil:)

Greit d :) Hehe. Men det er bare det at jeg stoler jo på 3 legr. Hehe, men da gjør jeg ikke det lenger :)

Nettop, men da bare holder jeg meg unna. Ingen krise, men blir jo litt redd da når jeg fikk pm av en som sa at ungen bare kan dø at jeg ikke merker hvis jeg har fått i meg noe dritt så bare dør ungen :s

Hva skjer med folk.....
Det er farlig med spekemat og sånn ja...
Men trenger ikke og skremme den stakkar jenta.... Huff, slapp av, barnet dør ikke... OG du vil merke det....

ORIGINAL: *Lilly*

Hva skjer med folk.....
Det er farlig med spekemat og sånn ja...
Men trenger ikke og skremme den stakkar jenta.... Huff, slapp av, barnet dør ikke... OG du vil merke det....

Sjansen er veldig liten for å bli smittet, men den er jo der. Og nei, man trenger absolutt ikke merke smitten.

ORIGINAL: t0mmelise

Ingen sa til meg hva jeg skulle holde meg unna.. så jeg sjekket litt på nettet, bv og matportalen om hva folk anbefalte.. Så JEG spiste ikke : rått kjøtt(skal være gjennomstekt skosåle[:D]), spekemat, diverse skalldyr og fisk over en viss size.
Skal også si at jeg fikk roastbeef på snittene når jeg kom hjem og det smakte himmelsk [:D][:D]

Absolutt verdt å holde seg unna og det var såååå deilig å smake det igjen [:D][:D]

Hihi [:D][:D] Jeg har allerede bestilt salami på rundstykke når jeg har født [:D][:D] Gleder meg til det jeg [:D][:D]
Hadde faktisk ikke trodd at 9 mnd skulle føles så lenge.. Men jeg begynner å bli grundig lei av leverpostei, skinke, smøreoster og ost nå altså [8D]

Men det er jo verdt det da!! [:D][:D] Bare 3,5 mnd igjen [:D][:D]

Tusen takk alle sammen;)
Det er bra og se meningen deres, trist at det utartet seg så veldig missvisende og til sinne:P hehe
Men tusen takk;) Skal se på Matportalen;)

Husk en ting alle sammen!

Stol kun på dere selv og kroppen deres.... Leger og Jm kan være veldig lite opptattert og tror de vet alt.
Mistet pga en lege en gang....

Back
Topp