Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Renate*
ORIGINAL: Renate Røverdatter
Greit d :) Hehe. Men det er bare det at jeg stoler jo på 3 legr. Hehe, men da gjør jeg ikke det lenger :)
Er jo ikke rart at du gjør det. Man stoler jo som regel på fagfolk.[:)]
Nettop, men da bare holder jeg meg unna. Ingen krise, men blir jo litt redd da når jeg fikk pm av en som sa at ungen bare kan dø at jeg ikke merker hvis jeg har fått i meg noe dritt så bare dør ungen :s
Hmm. Går vel bra får vi håpe.
Greit d :) Hehe. Men det er bare det at jeg stoler jo på 3 legr. Hehe, men da gjør jeg ikke det lenger :)
Nettop, men da bare holder jeg meg unna. Ingen krise, men blir jo litt redd da når jeg fikk pm av en som sa at ungen bare kan dø at jeg ikke merker hvis jeg har fått i meg noe dritt så bare dør ungen :s
ORIGINAL: *Lilly*
Hva skjer med folk.....
Det er farlig med spekemat og sånn ja...
Men trenger ikke og skremme den stakkar jenta.... Huff, slapp av, barnet dør ikke... OG du vil merke det....
ORIGINAL: t0mmelise
Ingen sa til meg hva jeg skulle holde meg unna.. så jeg sjekket litt på nettet, bv og matportalen om hva folk anbefalte.. Så JEG spiste ikke : rått kjøtt(skal være gjennomstekt skosåle[:D]), spekemat, diverse skalldyr og fisk over en viss size.
Skal også si at jeg fikk roastbeef på snittene når jeg kom hjem og det smakte himmelsk [:D][:D]
Absolutt verdt å holde seg unna og det var såååå deilig å smake det igjen [:D][:D]