Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mimo86
Jeg måtte holde meg unna MYE matvarer, men det kom av at jeg fikk halsbrann uansett hva jeg spiste[8|]
Du skal i hvert fall ikke spise rå mat (f.eks røkelaks) Og ikke innmat etter som jeg har hørt (leverpostei er greit, men ikke vanlig lever og slike ting) Men du kan faktisk spise det aller meste altså. Er nok litt hysteri at man skal holde seg unna alt som er.
ORIGINAL: reidis
fikk aldri beskjed om å holde meg unna enkelte matvarer .. så jeg spiste helt normalt det jeg altid spiser..
nå er ikke jeg en hysterisk person da..
ORIGINAL: Sicily
fikk aldri beskjed om å holde meg unna enkelte matvarer .. så jeg spiste helt normalt det jeg altid spiser..
Der kom det, ja.. Det har ikke med hysteri å gjøre. Synd for deg at du ikke forstår det.
ORIGINAL: *Renate*
Det med at man IKKE skal spise spekemat er feil, for det er bare åmfryse det før man spiser :)
Har ikke hatt lyst på noe annet enn spekeskinke Hehe.
Det med at man IKKE skal spise spekemat er feil, for det er bare åmfryse det før man spiser :)
ORIGINAL: Sicily
Der kom det, ja.. Det har ikke med hysteri å gjøre. Synd for deg at du ikke forstår det.
ORIGINAL: Froskegele
Jeg måtte holde meg unna MYE matvarer, men det kom av at jeg fikk halsbrann uansett hva jeg spiste[8|]
Du skal i hvert fall ikke spise rå mat (f.eks røkelaks) Og ikke innmat etter som jeg har hørt (leverpostei er greit, men ikke vanlig lever og slike ting) Men du kan faktisk spise det aller meste altså. Er nok litt hysteri at man skal holde seg unna alt som er.
Det er INGEN som sier at en skal holde seg unna ALT! Det er noen FÅ ting en skal hilde seg unna, i noen FÅ måneder av livet..
Og det har ingenting med hysteri og gjøre, mer med intelligens...
ORIGINAL: Froskegele
Det er INGEN som sier at en skal holde seg unna ALT! Det er noen FÅ ting en skal hilde seg unna, i noen FÅ måneder av livet..
Og det har ingenting med hysteri og gjøre, mer med intelligens...
Det er faktisk noen som er hysteriske når det gjelder hva man skal ha i seg og ikke ja.. Men nå sa jeg vel heller ikke at det gjaldt alle, gjorde jeg vel?[8|]
Jeg får bare skrive her at det er det jeg har fått vite om speke mat.
JM, fastlege og overlege på sykehuset som har sagt dette så da regner JEG med at det ikke er så farlig, men du kan jo høre med legen din :)
Det er dette jeg har hørt ihvertfall :)