Noen som vet hva de får?:-)

Vi skal på oul rett over påske, og føler vi har venta i evigheter! Er 20+3 når vi endelig kommer dit! Har veldig jente-følelse, så det blir spennende ;) begge kjønn er svært velkomment, og jeg har en av hver fra før...., men følelsen på jente er sterk så blir skikkelig overraska om vi får se en tut :D

Forhåpentlig får vi vite det på oul på fredag :) Har ingen som helst følelse av hva det er, så jeg er fryktelig spent!

Vi vet ikke hva det blir, var på OUL forrige uke, men navlestrengen lå mellom beina og h*n hadde beina i kryss i tillegg :p har fått ny time til OUL neste tirsdag, 31.03, fordi h*n var for liten til å sette ny termin og ta alle mål. Er bare glad for å få babyen vår en gang til før påske :D

Ååh, jeg gleder meg sånn til å få vite :-D OUL er ikke før om 5uker, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet <3

Vi må nok vente 4-5 uker til ultralyd i uke 18 + :/ men vi gleder oss og vill vite hva det blir :) Jeg føler det blir jente, og det trur alle andre også. Bortsett fra mannen min :-P hehe. Han ønsker seg nok gutt, så det blir spennende <3

Skal på oul 1.april og er såååå nyskjerrig, så håper vi finner det ut da :D

Gutt :) <3

Mest sannsynlig gutt :) Så det tydelig på UL nå ved 13+2 :)

var på oul i dag, og blir en liten gutt:) Har jente fra før:)

Her trodde jordmor at det kunne være ei jente , men ville ikke si det 100% sikkert :)

Var på UL i dag 15+1 og det så ut som en liten tissemann mellom beina :P Blir spennende å se på OUL om en mnd.. lenge å vente :P

Her blir det gutt:) samboeren min drømte at det ble gutt og det stemte:D

Back
Topp