Noen som vet hva de får?:-)

Så herlig :)

Jeg skal på oul på torsdag, så håper vi får vite det da :) er såå nysgjerrig! Har ei jente i fra før og har en veldig jentefølelse nå også :)

Når vi hadde ul, var Jm ganske sikker på at det er en jente :)

Skal på Ul på onsdag, da er vi 13+1. Ikke bestemt oss for om vi vil vite kjønn ennå, visste ikke med storesøster. Da hadde jeg guttefølelse hele veien, så ble overrasket når det kom en liten jente :)

Så herlig :)

Jeg skal på oul på torsdag, så håper vi får vite det da :) er såå nysgjerrig! Har ei jente i fra før og har en veldig jentefølelse nå også :)
Såå gøy:-D jeg hadde 0 følelse på hva det ble:-P var faktisk ikke så nysgjerrig heller:-P men var på sykehuset i går å da sa hun at det ble jente:-D<3 gleder meg kjempe masse<3

Jeg er såå nysgjerrig!! Men må vente 3 uker til.. Nesten lyst til å bestille privat, men syns det er unødvendig bruk av penger :p
Samme her, skal på ul om ca 3 uker, har maset på samboer i lengere tid om vi ikke skulle tatt en privat ul, men har kommet til samme konklusjon hver gang :p unødvendig bruk av penger :p skal heller ta en privat 3D ul når sommeren kommer :) så må nesten bare vent i spenning i 3 uker til :)

Samme her, skal på ul om ca 3 uker, har maset på samboer i lengere tid om vi ikke skulle tatt en privat ul, men har kommet til samme konklusjon hver gang :p unødvendig bruk av penger :p skal heller ta en privat 3D ul når sommeren kommer :) så må nesten bare vent i spenning i 3 uker til :)
Men det er så haardt :p

Jeg er såå nysgjerrig!! Men må vente 3 uker til.. Nesten lyst til å bestille privat, men syns det er unødvendig bruk av penger :p
Samme her :P

På tidlig ultralyd sa han at det ble jente :) Så blir spennende å se på OUL om de ser jente da også ;)

skal på oul på fredag, så får nok vite det da:) Har veldig jentefølelse, tok rett med første, så veldig spent nå!

Back
Topp