lykkeliten :)
Blir kjent med forumet
Her får vi jente<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå gøy:-D jeg hadde 0 følelse på hva det ble var faktisk ikke så nysgjerrig heller men var på sykehuset i går å da sa hun at det ble jente:-D<3 gleder meg kjempe masse<3Så herlig
Jeg skal på oul på torsdag, så håper vi får vite det da er såå nysgjerrig! Har ei jente i fra før og har en veldig jentefølelse nå også
Samme her, skal på ul om ca 3 uker, har maset på samboer i lengere tid om vi ikke skulle tatt en privat ul, men har kommet til samme konklusjon hver gang unødvendig bruk av penger skal heller ta en privat 3D ul når sommeren kommer så må nesten bare vent i spenning i 3 uker tilJeg er såå nysgjerrig!! Men må vente 3 uker til.. Nesten lyst til å bestille privat, men syns det er unødvendig bruk av penger
Men det er så haardtSamme her, skal på ul om ca 3 uker, har maset på samboer i lengere tid om vi ikke skulle tatt en privat ul, men har kommet til samme konklusjon hver gang unødvendig bruk av penger skal heller ta en privat 3D ul når sommeren kommer så må nesten bare vent i spenning i 3 uker til
Samme herJeg er såå nysgjerrig!! Men må vente 3 uker til.. Nesten lyst til å bestille privat, men syns det er unødvendig bruk av penger