Noen som testet positivt før 4 uker?

Julie*Lucas

Forumet er livet
[:)]
 
Hvor tidlig var det dere testet?
 
Jeg har nemlig en suuuupersvak test i dag, er kun 3+3. Lurte bare på om dette faktisk var mulig? Eller om det bare er øynene mine som tuller med meg?
 
Fikk positiv 3+5
 
Jeg kan ta å legge ut bilde, så kan dere tolke selv[:)]
 
Jeg testet positivt første gang dagen før IKM, der JEG trodde jeg hadde ikm. Men så ble jeg satt tilbake på UL, så legen mente jeg hadde IKM 4 dager før, så jeg testet altså positivt 3 dager før IKM.
 

 
 
Streken er som sagt veldig svak, men hvis dere tar skjermen ned, ser dere den mye bedre.
 
Så gøy!! [:D] da er det ikke bare jeg som ser syner[:D][:D]
 
Får ta en digitaltest i morgen tidlig[:)]
 
ORIGINAL: Julie*Lucas




Streken er som sagt veldig svak, men hvis dere tar skjermen ned, ser dere den mye bedre.


Mener ikke å være slem, men jeg fikk en sånn, streken var helt tydelig så jeg kunne godt se den selv om den var svak, men de andre testene jeg tok var negative. Ble gravid på neste PP da, og da var det andre boller på test-fronten.
 
ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Julie*Lucas




Streken er som sagt veldig svak, men hvis dere tar skjermen ned, ser dere den mye bedre.


Mener ikke å være slem, men jeg fikk en sånn, streken var helt tydelig så jeg kunne godt se den selv om den var svak, men de andre testene jeg tok var negative. Ble gravid på neste PP da, og da var det andre boller på test-fronten.

 
Ok, skjønner. Er isåfall bare 3+3, så jeg får bare håpe[:)] Hvis ikke er det bare å prøve igjen neste mnd[:)]
 
Etter Ul termin var jeg i uke 2+ noe når jeg testet[8|]
 
testet positivt 3_ 4 med nr 2

jeg tror du er gravid gratulerer så masse med spiren[:)][:)]
 
Da tok jeg en digitaltest som lyste GRAVID!! [:D]
 
ORIGINAL: *Mayen*

Jeg ser den[:D]
GRatulerer!!!
 
Back
Topp