Noen som tørr? *inspirert*

Jøsses! Tilstander som ligner på her jo! [8D]
Jeg orker ikke styre med kamera og ledning og gud vet hva akkurat nå, men det er mange her som har RYDDIGE hus i forhold til hvordan det er her. [:D]
Jeg har brukt kvelden på å bake kanelsnurrer i stedet for å rydde. [8D] Fikk så lyst på og da er det ikke annet å gjøre enn å sette i gang å bake midt på natta da. [;)]

HAH!!! fant litt rot..litt midlertidig rot ;) (som nu e' tadd vare på ;)

Vi har det vanligvis BOMBA, men hadde besøk for et par dager siden, så nå ser det nesten levelig ut her! Utenom vaskerommet da, hehe....
Vi prøver å skjerpe oss litt før B kommer, haha...

Så digg ¨å både høre å se :) Gir meg litt bedre samvittighet.. hehe

Flere som tørr???

Lekekroken til lillemor just nuh... Det går liksom ikke an å få det helt helt ryddig der, men nå ser det ekstra ille ut siden hun har feiret bursdag..

ORIGINAL: Labambie

Lekekroken til lillemor just nuh... Det går liksom ikke an å få det helt helt ryddig der, men nå ser det ekstra ille ut siden hun har feiret bursdag..

Men det ser jo faktisk ut som organisert rot.. hehe... Er det noe som heter det mon tro???

ORIGINAL: Auliana

Dette er fra Februar 2010. Vårt "walk in closet"...hehe...Etter 7 uker med spy og diare ble kleshaugen med rene klær overveldende å brette..hehe! Den ble brettet til slutt og alt kom inn i skapene. Ja, alt på bildet er rent!!...hehe..

Vi hadde nemlig en annen haug for skittentøy...hehe...

slik så den ut...

Ser kjent ut ja :)

For en fantastisk tråd!
Føler det bare er her det ser bomba ut noen ganger, så det er veldig godt å se at andre kan ha det sånn også [:D]

Back
Topp