Noen som tørr? *inspirert*

Har gjort det på februar 2010. Så orker ikke en gang til[8D]

Jeg er et rotehue og mannen er enda verre! Men nå er det ganske så ryddig her for fikk besøk av en venninne i går så da var det skippertak da [:D] Men soverommet vårt er bomba da med halve klesskapet på gulvet.... Og senga på gjesterommet er full av rene klær som ikke er blitt lagt sammen...[X(] Viktig å prioritere de rommene som sees når man skal skippertaksrydde vettu..... [8|]

ORIGINAL: Malleleo

Sånn ser d ut AKKURAT NÅ! og jeg velger å sitte på bv[8D]

Må si at kjøkkenbenkene blir shina 2 ganger per dag, men nå er d litt ting på g her[8D]

huff, vårt soverom er vel der d skyves unna når vi il utsette ting[8|][X(]

sånn[8D] gidder ikke å legge ut shina, d har jeg gjort mange ganger før[8D]

Det var jo koselig da :)

beste tråden jeg har sett på lenge !! akkuarat sånn vi skal ha det!! hehe

ORIGINAL: fruktbar

Hehe... Tror jeg har det verre enn dere tilsammen jeg.. 

samme her..

jeg har det vel sånn andre her viser som "Bomba horehus" når det er ryddig...

takk[;)] jeg synes d er kaos nå da[8D] Men så har jeg vokst opp hos en ryddemamma og har høye forventninger til meg selv.. men klarer aldri å nå opp til dem uansett[8|] går fort å rydde sånn at d ser ålreit ut hvis d kommer besøk om 10 min da[:)]

På dagtid så er det til dels rotete her, av leker.

Men så fort mini er lagt så blir lekene ryddet opp[:)]

Jeg bor med en som er perfeksjonist/støv på hjernen.... Innimellom hadde det vært deilig å bare la det ligge....

Dytter. Vil se fler bilder av rotete hjem [:D]

ORIGINAL: fruktbar

Dytter. Vil se fler bilder av rotete hjem [:D]

Ingen fler tøffinger her?? 

Åh, så DEILIG å se at det ikke bare er meg som har det rotete !
Jeg skulle så absolutt ha tatt i et tak her, men bekkenet sier nei.. [&o] Men men, er ganske vant til rot altså !
Selvom det ikke er noe pent, så er det jo stress å rydde hele tiden.. Skjønner meg ikke på de som orker det [:D]

jeg tørr...men sitter på jobb nå og det eneste bildet jeg har er fra gamle kjøkkenet(eller benken:P). Skal se om jeg får den opp her, men er så innmari dårlige signaler! one moment please[8D]

ah, så godt å se at rot er menneskelig [:D]

har ei mor som er heeelt fanatisk når det gjelder rot.
MÅ sette glasset i maskina etter å ha drukket opp brusen [8|]
som om jeg ikke en eller annen gang skal ha mer [8D]
og man må for guds skyld ikke henge jakka over en stolrygg![8D]
tar ut av oppvaskmaskina men en gang den er ferdig ol.

Tadda!!![:D]

Kunne jeg glatt gjort men har ikke bilder tilgjengelig her nå. Skulle vist dere rotete jeg, dere som beklager dere for rotet om det står en kaffekopp på kjøkkenbenken. [8D]

ORIGINAL: Pearl

Jeg er et rotehue og mannen er enda verre! Men nå er det ganske så ryddig her for fikk besøk av en venninne i går så da var det skippertak da [:D] Men soverommet vårt er bomba da med halve klesskapet på gulvet.... Og senga på gjesterommet er full av rene klær som ikke er blitt lagt sammen...[X(] Viktig å prioritere de rommene som sees når man skal skippertaksrydde vettu..... [8|]

Haha ja sånn er det her også de 2-3 gangene i løpet av året vi får besøk. Da flyter det på soverommet vårt mens det er fint og ryddig i stua, badet og på kjøkkenet.

ORIGINAL: ~kaos~

Tadda!!![:D]

Takk, godt det er flere slike[:)] dette er som å se kjøkkenet her i huset akkurat nå, men det får stå til i mårra tidlig.. [8D]

DEILIG å se hus som ligner mitt! Rydda tidligere i dag, men vips så var det rot overalt igjen!

Back
Topp