Noen som snur over?

Han lille her er snart 5,5 måned og snur seg ikke så det er ikke noe å stresse med. Han klarer å snu fra magen til rygg men jeg tror virkelig ikke det er med vilje haha.
 
Nå e jo minien en av de eldste her da. Født 8 august.
Men hun e ikkje så veldig innterisert i å ligge på magen hun heller. Hun liker seg best på rygg eller på beina. Men hun snur seg når hun e klar :) det vet eg.
Min er født 3 august, og hun snur seg heller ikke ennå. Legger seg på siden og får det neeeesten til, men snur seg nok ikke ordentlig ennå.
 
Haha, akkurat når jeg sa at han ikke snur seg så vendte han seg over dagen etter. Men det var tydeligvis et engangstilfelle.
 
Her snudde han seg fra rygg til mage for første gang bevisst 4,5 mnd. Så gikk det en ukes tid uten noe særlig prøving, men nå snur han seg hele tiden, både til høyre og venstre. GulpeR litt når han ligger på magen, men det er stort sett rett etter mat så prøver å unngå det. Nå er han 5 mnd og har snudd seg helt rundt et par ganger (fra rygg til mage og rundt til rygg igjen), snur seg rundt i ring på gulvet og har begynt med strake armer i mageleiet og løfte magen og prøver seg å komme opp på alle 4. Gøy å se på, aktiv liten krabat :)
 
ImageUploadedByBV Forum1421445050.182603.jpg
Her er det rett før hun får det til :p
 
Da snudde endelig minien seg over å. Fra mage til rygg. Kjøpte ny leke matte, og der snudde hun seg etter ca 10 min på den
 
Han snudde seg favhab var tre og en halv måned. Nå står han og gynger på alle fire. Holdt på siden han var 4 +1 uke. Tror ikke han er strek nok til noe mer foreløpig da
 
Da har hun endelig knekt koden helt. Snur seg rundt med en gang eg legger henne ned på lekematten. Og blir drit sur fordi hun ikkje kommer seg framover
 
Her begynte han å snu fra rygg til mage i jula.. Så rett før 4 mnd! :) men andre veien er det sjeldent han ruller.. Trives godt på magen ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er vell individuelt men spør lell jeg. Mini snudde seg fra rygg til mage for en liten stund siden. Elsker å ligge på magen men blir fort sliten. Men å prøve fra mage til rygg det viser han ingen tegn til. Når er det normalt?
 
Er vell individuelt men spør lell jeg. Mini snudde seg fra rygg til mage for en liten stund siden. Elsker å ligge på magen men blir fort sliten. Men å prøve fra mage til rygg det viser han ingen tegn til. Når er det normalt?
Aner ikke, men vesla her har snudd seg fra rygg til mage de to siste ukene (6mnd i dag) og nå har hun begynt å øve på å snu seg fra mage til rygg.
 
Er vell individuelt men spør lell jeg. Mini snudde seg fra rygg til mage for en liten stund siden. Elsker å ligge på magen men blir fort sliten. Men å prøve fra mage til rygg det viser han ingen tegn til. Når er det normalt?
Det har minien min gjort veldig lenge. Men da eg gikk til manuell terapaut men småen, så sa hun at det gjorde dem ikkje bevist før i 7-8 mnd alderen
 
Er det bare min som ikke snur seg? Hun snudde seg begge veier i jula men ser ikke ut som hun gidder mer... Burde jeg være bekymret?
 
Er det bare min som ikke snur seg? Hun snudde seg begge veier i jula men ser ikke ut som hun gidder mer... Burde jeg være bekymret?
Det er sikkert vanskelig å ikke være bekymret, men ikke tenk så mye på det. Du sier jo at hun snudde seg i jula, så da har hun det i seg. Hun er nok bare veldig fornøyd med å ligge på ryggen :D
 
Det er sikkert vanskelig å ikke være bekymret, men ikke tenk så mye på det. Du sier jo at hun snudde seg i jula, så da har hun det i seg. Hun er nok bare veldig fornøyd med å ligge på ryggen :D
Ja hun trives godt på ryggen;) Hehe... Nei, vi bekymrer oss nok litt for mye vil jeg tro. Til slutt blir det nok fart i henne også;)
 
Back
Topp