Noen som snur over?

RandomChick

Forelsket i forumet
Den siste tiden ser jeg han lille prøver å snu seg over til andre siden, han kjempet og sloss men klarer ikke helt. Er 5 måneder idag, lurer på om noen andre har begynt å rulle rundt?
Og hvor lang tid tok det før de klarte å komme seg over til magen?

Min første gjorde det bare plutselig, hver gang jeg gikk og kom tilbake inn i ett rom hadde hun snudd seg så jeg husker ikke hvordan det skjedde.
 
Her begynte lillemann å rulle fra rygg til mage to dager før han fylte 4 mnd (juleaften faktisk!) :)
Frustrasjonen er nå stor fordi han ikke kommer seg tilbake igjen :p
 
Her jobber minien hardt med dette. Og blir sin og frustrert når hun ikkje for det til. Hun kommer seg helt over på siden og litt til. Men hode og armene for hun ikkje med seg rundt enda
 
Hun snudde seg fra rygg til mage første gang 2.januar. Hun er 5,5 månede. Men født 5 uker for tidlig, så all utvikling trekker de bort de 5 ukene på. Så da var hun 4 måneder og 1 uke da, hehe...

Hun har prøvd i flere uker, men hodet og bein har ikke fulgt. Men ca 2 dager før hun snudde seg hadde beina blitt med og så det begynte å nærme seg.
Men hun har ikke gjort det flere ganger enda da ;)
 
Her prøver han nesten ikke en gang. En sjelden gang vipper han seg til siden. Han er 4 mnd og 1 uke..
 
Har har ikke lille snudd seg enda, men han er veldig nysgjerrig, så er vell bare et spr om tid ;) han mangler bare den siste bikken over da.. :) strax 5mnd!
 
Her snudde han seg da han var 3,5 måned. Han holdt på å prøve i to uker ca før han klarte å komme seg over. Da snudde han seg kun til venstre og tre uker senere ca snudde han seg begge veier :)
 
Hun har prøvd å snu seg en ukes tid og her om dagen var det neeeesten så hun klarte det Er 4 mnd.
 
Begynte for to dager siden! Blir 5 mnd 8 januar :) nå kan vi legge han på ryggen å to sek etterpå ligger han på magen. Også blir han sur når han ikke klarer å komme seg tilbake igjen :p
 
Begynte for to dager siden! Blir 5 mnd 8 januar :) nå kan vi legge han på ryggen å to sek etterpå ligger han på magen. Også blir han sur når han ikke klarer å komme seg tilbake igjen :p
Din e like gammel som min. Men hun kommer seg ikkje fra rygg til mage, men fra mage til rygg
 
Så koselig å se at noen hat startet tidligere og andre er i samme stadiet som min. Jeg gleder meg til han snur og ruller, det blir mye enklere når de endelig kan underholde seg selv :)
 
Min begynte å snu seg for tre uker siden. Han var veldig ivrig da han omsider fikk det til, men nå har han ikke gjort det på over ei uke. Det syns jeg er litt pussig. Noen som har opplevd det samme? Han har vært/er ganske forkjøla deler av perioden, det har kanskje noe med saken å gjøre?
 
Så koselig å se at noen hat startet tidligere og andre er i samme stadiet som min. Jeg gleder meg til han snur og ruller, det blir mye enklere når de endelig kan underholde seg selv :)

Tenkte det samme selv, men som Cas88 skriver, de blir fryktelig sure når de først snur seg en vei men ikke kommer tilbake. Blir jo slitsomt å ligge på magen, så dagene går i å snu de rundt, om og om igjen! :p
 
Min begynte å snu seg for tre uker siden. Han var veldig ivrig da han omsider fikk det til, men nå har han ikke gjort det på over ei uke. Det syns jeg er litt pussig. Noen som har opplevd det samme? Han har vært/er ganske forkjøla deler av perioden, det har kanskje noe med saken å gjøre?

Hmm, ikke vært borti det samme nei. Her har han vært syk med feber på rundt 40 i fire dager, men snudde seg like mye fordet. Innimellom litt frustrerende, om han er sliten av å ligge på magen eller trøtt osv. Legger han på ryggen og vips så er han over på magen og kaver igjen. Går ikke an å slappe av nei!
 
Min begynte å snu seg for tre uker siden. Han var veldig ivrig da han omsider fikk det til, men nå har han ikke gjort det på over ei uke. Det syns jeg er litt pussig. Noen som har opplevd det samme? Han har vært/er ganske forkjøla deler av perioden, det har kanskje noe med saken å gjøre?

Min snudde seg fra mage til rygg 4 ganger i løpet av ei uke når han var 2,5 måned også slutta han. Har ikke begynt igjen ennå. Det virka i grunn bevisst når han gjorde det også, men regner med han begynner igjen når han er klar. Hvis jeg ikke har en slik som tenker: 'been there, done that' ferdig med det:p
 
Min begynte å snu seg når han var 3mnd.. Smikken hjulpet mye.. Hvergang den faller ned på side så han snur hodet til han får det i munn igjen så plutselig han er i magen fra ryggen. Og kan snu seg tilbake på ryggen igjen :)
 
Så koselig å se at noen hat startet tidligere og andre er i samme stadiet som min. Jeg gleder meg til han snur og ruller, det blir mye enklere når de endelig kan underholde seg selv :)

Usj nei, skulle ønske han lå stille på ryggen litt til, jeg! Nå har det gått 2 uker siden han lærte det, og maken til sutring/skriking. Han ligger litt på magen før han blir drittlei. Hvis vi snur han tilbake fortsetter bare sutringa og vips, så har han snudd seg over igjen :p

Men når han lærer å snu tilbake sjøl, blir det vel bedre! :)
 
Mini snudde fra 3.5 mnd til magen og nekter å ligge på rygg. Så har ikke lært å snu tilbake enda
 
Back
Topp