Jada. Blir nok folk av hu ogsåJa hun trives godt på ryggenHehe... Nei, vi bekymrer oss nok litt for mye vil jeg tro. Til slutt blir det nok fart i henne også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada. Blir nok folk av hu ogsåJa hun trives godt på ryggenHehe... Nei, vi bekymrer oss nok litt for mye vil jeg tro. Til slutt blir det nok fart i henne også
![]()
Er det bare min som ikke snur seg? Hun snudde seg begge veier i jula men ser ikke ut som hun gidder mer... Burde jeg være bekymret?
Ja er nettopp detMi har heller ikke snudd seg. Prøvde aktivt en periode men virker ikke interessert lenger. Det kommer nok
Vi får nyte tiden imens de fortsatt er på samme plass som vi la dem!![]()
Ja er nettopp detNå kan hun ligge på stellematta på gulvet mens jeg dusjer og steller meg. Må finne ut av noe lurt når hun begynner å snu seg alle veier
![]()
Ja, nyt det! Vi har en som er over alt! Kommer seg dit han vil.. Og i tillegg så stiller han seg i krabbe posisjon, og står der å gynger.. Haha.. Han har det veldig travelt, full fart hele dagen! Snur seg både hit og dit, frem og tilbake.. Så bare nytMi har heller ikke snudd seg. Prøvde aktivt en periode men virker ikke interessert lenger. Det kommer nok
Vi får nyte tiden imens de fortsatt er på samme plass som vi la dem!![]()
Min heller har ingen interesse av å snu seg. Han hater å ligge på ryggen. Så da må jeg legge han på magen. Da drar han seg bortover golvet og er oppe på alle fire å står å gynger. Et av de andre barna mine snudde seg ikke før det var nesten 7 mndr. Så stresser ikke. Det kommer når det kommer.Er det bare min som ikke snur seg? Hun snudde seg begge veier i jula men ser ikke ut som hun gidder mer... Burde jeg være bekymret?