Noen som skal vite kjønn ??? <3

Vi vil gjerne vite det før babyen kommer, har veldig følelse på at det blir en gutt igjen :) Har en gutt fra før :)
Vi har ikke fortalt det til noen enda, vil gjerne ha vært på en ultralyd før vi forteller det til 3åringen, og han må nesten få vite det først :)
 
Jeg føler det er en gutt, men det blir veldig spennende å se på UL. Vi skal vite kjønnet, er alt for nysgjerrig til å vente :D
Har sagt det til to venninner og en kollega så langt. Kjekt å ha noen å dele tanker og følelser med :-)
 
Vi vil vite kjønn, gjorde det med gutten vi har fra før også. Er 6+4 i dag, og er så mye dårligere/kvalmere enn sist. Konstant kvalm nå, og var nesten ikke kvalm sist. Sier det til svigers i helga siden vi er på besøk hos de nå, men ber dem ikke tenke så mye på det før etter vi har vært på ul i uke 11 - blir sikkert lett ;-) aner ikke kjønn.
 
Detter er nr 2 til meg:) Vi vil vite kjønnet om det er mulig. Mest for praktiske grunner ;) Kjekt å vite om vi må foreta innkjøp av blått eller om vi kan bruke det rosa etter storesøster :)
 
Ikkje noen spesielle tanker om hva det er! Men skal vite det:)
3 barnet og kun mamma i familien som vet det!
 
Mannen vil ikke vite.. Men jeg SKAL vite denne gangen..
Vi viste ikke sist å jeg syntes det var PYTON!
Så denne gangen MÅ jeg vite :P
 
Har fortalt det på jobb og til svigerforeldrene. Venter nok litt med å fortelle det til resten av familien og venner. Vi vil vite kjønnet. Vi ha ei jente og en gutt fra før. Synes det er vanskelig å gjette på kjønn siden dette svangerskapet er veldig ulikt de andre to. Men har mest jentefølelse.
 
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenker at det kommer til å bli gutt. Vil vite det på UL!
Jeg har kun fortalt det til en venninne. Er litt usikker på hvor lenge jeg vil vente med å fortelle det til familen.. Resten får nok vite etter jul tenker jeg!

Dette er vår første:)
 
Vil og vite det på ultralyd. Er så nysgjerrig. Har 2 gutter fra før og har vel følelse på at det blir en gutt til. Litt for rar tanke at jeg kan få jente. Men er mye mer kvalm denne gangen, så kanskje.

Har fortalt det til sjefen pga blødninger og sykmelding, de andre på jobben lurer fælt så vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde det skjult. Fortalte det og til mamma da jeg trodde jeg skulle miste. Ellers vil jeg vente til uke 12
 
Vi er veldig enige om at vi vil vite kjønn :-) Har selv på følelsen at det blir ei jente, mens barnefar er sikker på gutt, så er veldig spent på å finne ut hvem som "har rett" ;-)
 
Tror det er ei jente.

Akkurat nå har jeg ikke lyst til å vite kjønn på OUL, men det kan jo endre seg. Vet ikke hva gubben vil enda, finner vi ut etter hvert, ikke noe stress ;)
 
Æ e så spent på ka alle venta =) Gleda mæ til januar/februar når dokker kommer ut me ka det blir <3 <3
 
Vil vite :) Fikk vite det sist, og følte vi fikk et tettere bånd til babyen når vi viste kjønn :) Vi er få som vet om graviditeten enda. Jeg, mannen og ei venninne Danmark som nettopp har satt inn et egg, og snart skal teste selv. Synes det er vanskelig å vite når resten skal få vite det. Synes nesten storesøster må få vite det før andre, men hun er 5 år, og forteller det nok villig vekk. Så vil vente til nærmere uke 12. Er snart 8 uker nå.Tidlig ul på tirsdag.
 
Jeg har tenkt at det blir gutt helt siden jeg ble gravid, men aner selvfølgelig ikke om det stemmer. :) Ønsker meg kanskje mest ei jente... eller nei, det spiller ingen rolle så lenge barnet er friskt. :) Vi (...eller jeg) vil vite kjønn så fort som mulig.
Den nærmeste familien vet allerede, dette er vårt aller første barn, og vi ville ikke ha klart å holde noe så stort hemmelig i tre måneder. :D
 
Vi har endelig konkludert hjemme. Mannen gikk med på kompromiss. Jeg unnlot å vite kjønn i 2010 for hans del. Nå skal vi vite det fordi jeg ønsker det :-D gleder meg!!!
 
Back
Topp