Noen som skal vite kjønn ??? <3

Mammalivet <3

Forelsket i forumet
Overskriften spør vel seg selv :)

Noen som har følelse av hva det blir ???
Flere som skal vite ??
Er det første babyen deres ?= )
Noen som har fortalt familier og venner at dere venter baby =) ?

Er nysgjerrig på dere juni mammaer <3

Sjøl trur æ gutt, og æ ska vite når æ kan :)
E mitt andre barn har ei jente frafør <3 Å va overhoooode ikke så dårlig som æ e nu :) Æ oppdaga heller ikke at æ va gravid sist før æ va ca 14 uke påvei, førset ultra va æ 19+3 påvei og fikk ett ganske stooort sjokk ja :) Mene alt gikk bare fint <3
Hart fortalt bestevenninna mi dette, typen seff, mamma og søstra mi (typen hennes også) <3 <3

Jeg har en følelse av jente, har to gutter fra før. Skal vite det på UL:-)
Har fortalt det til søster, to venninner og stemoren min. Håper å vente en stund før det blir offentlig, vi får se hvor fort magen blir alt for synlig:-)

Har ingen følelse enda. Usikker på om jeg vil vite. Er mitt fjerde barn. To vennepar som vet det. Ellers skal jeg holde det hemmelig ihvertfall til uke 12:)

Jeg føler og håper litt på gutt da vi har ei jente fra før :-) Men blir like glad uansett!! Føler at symptomene er myyyyye sterkere denne gangen :-)

Ingen følelse av det ene eller andre enda.
Vi vil vite om det er mulig
Første barnet ja :D
Har fortalt tre venninner, skal fortelle ei til. Resten skal jeg vente med en stund til

Dette er nr fire og jeg tenkte å vite kjønnet. Ønsker meg ei jente; Har jente og to gutter fra før. Men blir så klart glad bare alt går bra!
Mannen min har fortalt det til hele familien sin i hjemlandet- klart han er stolt når det er hans første, men siden jeg er så engstelig så føler jeg han burde ha venta til etter vi har sett hjertet slå på ul. Jeg har fortalt det til noen venninner og mamma :)

ingen følelse av hva det kan være, men håper på jente siden jeg har gutt fra før :)
Ønsker å vite kjønnet på oul
barn nr 2 her
er ikke mange som vet det, kun par venninner, venter litt til med å fortelle...

Dette er førstemann for oss :D

Føler det er en jente, håper litt på gutt og mannen håper litt på jente :p men vi blir like glad uansett!!

Vil vite kjønnet ved ul ;) begge er utålmodige sjeler, så å ikke få vite passer oss svært dårlig :p

Vi har sagt det til nærmeste familie og jeg har i tillegg sagt det til mine nærmeste venninner! Sjefen min vet det også, da jeg syns det er greit hvis jeg blir dårlig eller noe skulle skje!
Er en veldig åpen person, så syns det er godt å snakke med de jeg stoler på om det, i tillegg er det de jeg ville fått støtte av hvis noe går galt, så helt naturlig for meg :)

Har litt jentefølelse, men er ikke overbevist.

Vi vil ikke vite kjønnet.

Dette blir vår første.

Vi har fortalt det til mamma og hans foreldre. Neste helg får vi besøk av pappa og stemor, da kommer vi til å fortelle det til dem også.

ja vi vil gjerne vite om det er gutt eller jente. Har en følelse på jente men det blir helt sikkert gutt :P Har en gutt fra før av.

Har bare fortalt det til mamma, to venninner og sjefen min på jobb. Skal vente til etter uke 12 med å fortelle resten. Mistet i uke 12 sist, så er litt redd for at det skal skje på nytt og at vi må fortelle alle den triste nyheten. Da er det bedre å ikke må fortelle til så mange :)

Vil vite det ja, har ikke noe følelse. Har gutt fra før, og er egentlig det amme hva det blir. Forteller ikke foreldre og slekt før i uke 12, eller litt etter. Føler at heg ikke kan fortelle noe før vi har vært på ultralyd og sett at det faktisk er liv.

Ja vill veta så fort man kan se! Vilken vecka är de? 16-18?

Ja tror de är en tjej. Vi har en pojke på 2 år och ja har berättat för mamman, min stora syster och dom närmaste på jobbet men inte min chef. Kommer nog gå offentligt med de efter ul vecka 8. Klarar inte hålla tyst om de längre ☺️☺️

Ja vill veta så fort man kan se! Vilken vecka är de? 16-18?

Ja tror de är en tjej. Vi har en pojke på 2 år och ja har berättat för mamman, min stora syster och dom närmaste på jobbet men inte min chef. Kommer nog gå offentligt med de efter ul vecka 8. Klarar inte hålla tyst om de längre ☺️☺️

Ja mein det e mellom uke 16 og 20 dem kan før sikerhet si det :)

Åhh når æ les alt det dokker flotte junidamer skriv så går det meir og meir opp før mæ at æ faktisk e gravid og skal ha en baby <3 Etter 2 år prøving så e det litt rart og si endelig ska æ bli mamma igjen =) Har ikke had verken mens eller noe på di 2 åran, så trudde alt håp va ute.

Men e enig me dokker som skriv 12 uke så ska alle få vite det, e jo liksom den store milepælen oss alle, som regel :) Æ vill hold tett te alle mine andre nærmaste te ihvertfall 12uke, e redd før å mist så føl mæ ubrukelig mm. Så derfør vill æ minst mulig folk ska vite det. Di som veit det støtta og hjelpa mæ nu gjennom første trimester. E viktig og ha støtte og hjelp i folk <3

samboer tror gutt , jeg er litt usikker :).
vi skal vite kjønn ja
kun en kamerat og samboer som vet , men må nok fortelle svigers i helgen fordi vi har egentlig avtalt tur sammen i juni

Artig =) Æ blir sååå gla hver gang æ hør ett par/singel etc e gravid, etter 2 år me prøving har æ innsett at det virkelig e ett mirakel og få onga <3 <3

Ja, guri det gleder jeg meg til :D Bare det å kunne si han eller hun. Små gleder :)

Har ikke noen følelse av hvilket kjønn det blir, er jo bare 5+3 så det har ikke skjedd så mye ennå! Er første barn så jeg har ikke noe å sammenlikne med heller.

Skal fortelle første venninne i dag (utenom mannen min). Så kan jeg støtte meg på henne uansett hvordan det går. Er veldig spent.

Familie venter jeg med til etter uke 12. Vil ikke si det før vi er sikre på at alt går godt. De har "mast" en stund på barnebarn, hehe :p

Jeg har ingen følelse, hadde ikke det sist heller. Da fikk vi vite at det ble en jente på oul:-) Usikker på om jeg vil vite denne gangen, litt spennende å vente, men spørs om jeg klarer å la være når jeg kommer til oul :-)

Back
Topp