Noen som savner noe??

Jomfruen78

Betatt av forumet
Savner ikke så mye, men merker at jeg gleder meg til en skikkelig jentekveld med rødvin og sladder, samt en liiiten bytur. [:)]

Hva med dere??

jeg savner det å kunne ligge på magen og få en god ryggmassasje ...

savner:
-sove på magen
-feste litt med venner[;)]
-klærne mine
-slippe å springe på do hele veien

men alikevell så venter eg på verdens nydeligste unge så det er verdt det[:D]

jeg savner:

- rødvin
- Fest iblandt
- de nye buksene mine...som er gamle nå...
- sove på magen
- ferstrøyken/iblandtrøyken..men tror jeg skal klare å la være begynne med det igjen...?
- å sove en hel natt uten å våkne
- sikkert mere....[;)]

men det kommer jo noe veeeeeeeeeeldig godt ut av dette da jenter...it's worth it?![;)]

savner kroppen min og skal ikke klage mer på at jeg føler meg feit hvis jeg går ned igjen slik jeg var.
savner byturer og nyte glass med sprudlevann og sigaretter.
savner å kunne få god ryggmassasje uten å måtte ligge på siden
savner å kunne ha et fullstendig ***liv med min elskede
savner å sove hele natta
savner å ikke kunne trene slik jeg vil

er gla for
spark
lite tid igjen
hvordan mammafølelelsen vokser for hver dag
samhold med venner som har barn
en kjempeflink og forståelsesfull samboer som støtter meg 110 %
kunne bruke penger på det JEG vil foreløpig (bruker unnskyldning om røykeslutt som et godt alternativt)[;)]

ORIGINAL: førstegangsgravid

jeg savner:

- rødvin, øl, irishcoffie
- Fest iblandt
- de nye buksene mine...som er gamle nå...
- sove på magen
- ferstrøyken/iblandtrøyken..men tror jeg skal klare å la være begynne med det igjen...?
- å sove en hel natt uten å våkne
- sikkert mere....[;)]

men det kommer jo noe veeeeeeeeeeldig godt ut av dette da jenter...it's worth it?![;)]

Signerte denne og tilføyet et par drikkervarer til[;)]

Savner å ligge på magen... og tror egentlig det er det eneste jeg virkelig savner

Savner kroppen min... savner å gå med fine klær og behagelige bukser! Savner øl og rødvin og baileys i kaffen... savner å kunne luke ugress i bedet uten at magen kommer i vein! Savner sex... og savner å kunne spise camembert og andre herlige oster...

ORIGINAL: susidusi

savner:
-sove på magen
-feste litt med venner[;)]
-klærne mine
-slippe å springe på do hele veien

men alikevell så venter eg på verdens nydeligste unge så det er verdt det[:D]

Signerer på denne jeg [:D]

fan savner mye gitt...men er litt skremt nå om dagen for jeg er pokker meg RØYKSJUK..JEG VIL JO IKKE BEGYNNE IGJEN. NÅ HAR JEG HOLDT OPP I MANGE MND...LUKTER SÅÅÅ GODT...VRÆL! Og så er jeg whiskeytørst...tre jameson med is takk , finnes ikke noe jeg blir beder swing form av en det..hihi

er veldig glad for bebis i magen min og ikke våkne hver bidige lørdag og søndag med fyllenerver for jeg har gullmedalje i det :) (hente jeg ikke fiksa ned i kiosken engang kjøpe sigg eller noe..hehe)..

FirstTime
 fan savner mye gitt...men er litt skremt nå om dagen for jeg er pokker meg RØYKSJUK..JEG VIL JO IKKE BEGYNNE IGJEN. NÅ HAR JEG HOLDT OPP I MANGE MND...LUKTER SÅÅÅ GODT...VRÆL! Og så er jeg whiskeytørst...tre jameson med is takk , finnes ikke noe jeg blir beder swing form av en det..hihi

er veldig glad for bebis i magen min og ikke våkne hver bidige lørdag og søndag med fyllenerver for jeg har gullmedalje i det :) (hente jeg ikke fiksa ned i kiosken engang kjøpe sigg eller noe..hehe)..

Godt å høre det ikkje e berre ej so he gullmedalje i fyllenærva!!! men d e helt fælt also :( hehe.. e d noke ej ikkje savna so e d å ha d! :)

standard lørdag morgen: tlf på lydløs, gardiner igjen, ikke åpne dør hvis det ringer på, videofilm, dyna godt oppi ansiktet. Fikk jo nesten nerver av meg selv..herrgud.håpløst. MEN MÅ jo si det gikk hardt for seg på festene.... [8|] but thats history..hihi!

Ej savna :

Mannen min ( e på sjøen , men kjeme heldivis snart igjen )
 Røyk ( våre røykfri i 12 veke idag [:D] )
 Kalde pils
 Fare ut på byen at me vænna
 dongri boksene mine hehe
 Konne gå tura , vaske å rydde uten å få so lågt(=vondt) i bekkene ettepå
 å sikkert mykje mejr vist ej gni haude hehe :)
men vikti å få me at ej villa ikkje ha bytta mot noke , å kjenne sparka i frå babyen gjer slik at ej ikkje savna tinga so veldi mykje :)

FirstTime
 standard lørdag morgen: tlf på lydløs, gardiner igjen, ikke åpne dør hvis det ringer på, videofilm, dyna godt oppi ansiktet. Fikk jo nesten nerver av meg selv..herrgud.håpløst. MEN MÅ jo si det gikk hardt for seg på festene.... but thats history..hihi!

kjenne mej godt igjen der jah!!!  på dej dagane der so va ej gla før at vi he tv på romme oxo!! kjipe mej veldi lett på slike daga ! skommelt...
lure på ko nærvane bli ette første festen ette so lång tid uten ?? hehe :)

Dongribuksene mine

Jaa! Savner rødvin, kald utepils, et heftig sex-liv[:)], klærne mine - synes butikkene aldri har hatt så mye fint som nå!!! Videre savner jeg å sove hele natta osv. Stort sett savner jeg alt det dere andre savner[;)] Men samtidig er det fantastisk å bære på et lite nurk- jeg gelder meg så vanvittig til den lille, som er ventet 14.juli, kommer[:D] 

Tenker som så at det er bare en liten periode i livet man opplever det fantastiske med å være gravid- man får nok tid senere til å gjøre alt det vi savner nå.

Stor klem[:)]

Back
Topp