Jomfruen78
Betatt av forumet
Savner ikke så mye, men merker at jeg gleder meg til en skikkelig jentekveld med rødvin og sladder, samt en liiiten bytur. [:)]
Hva med dere??
Hva med dere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: førstegangsgravid
jeg savner:
- rødvin, øl, irishcoffie
- Fest iblandt
- de nye buksene mine...som er gamle nå...
- sove på magen
- ferstrøyken/iblandtrøyken..men tror jeg skal klare å la være begynne med det igjen...?
- å sove en hel natt uten å våkne
- sikkert mere....[;)]
men det kommer jo noe veeeeeeeeeeldig godt ut av dette da jenter...it's worth it?![;)]
ORIGINAL: susidusi
savner:
-sove på magen
-feste litt med venner[;)]
-klærne mine
-slippe å springe på do hele veien
men alikevell så venter eg på verdens nydeligste unge så det er verdt det[:D]
, finnes ikke noe jeg blir beder swing form av en det..hihiFirstTime
fan savner mye gitt...men er litt skremt nå om dagen for jeg er pokker meg RØYKSJUK..JEG VIL JO IKKE BEGYNNE IGJEN. NÅ HAR JEG HOLDT OPP I MANGE MND...LUKTER SÅÅÅ GODT...VRÆL! Og så er jeg whiskeytørst...tre jameson med is takk , finnes ikke noe jeg blir beder swing form av en det..hihi
er veldig glad for bebis i magen min og ikke våkne hver bidige lørdag og søndag med fyllenerver for jeg har gullmedalje i det :) (hente jeg ikke fiksa ned i kiosken engang kjøpe sigg eller noe..hehe)..
FirstTime
standard lørdag morgen: tlf på lydløs, gardiner igjen, ikke åpne dør hvis det ringer på, videofilm, dyna godt oppi ansiktet. Fikk jo nesten nerver av meg selv..herrgud.håpløst. MEN MÅ jo si det gikk hardt for seg på festene.... but thats history..hihi!
kjenne mej godt igjen der jah!!! på dej dagane der so va ej gla før at vi he tv på romme oxo!! kjipe mej veldi lett på slike daga ! skommelt...