Noen som kjenner livmor?

Ja jeg tror jeg kjente den idag for første gang. 11+6

Når jeg var hos jordmoren i uke 5/6 kjente hun livmoren allerede.....Jeg har tidligere at problem svangerskap så derfor er jeg under hyppige kontroller i dette svangerskapet....Derfor så tidlig time hos jordmor

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Og hvordan kjennes den ut ? :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Min livmor er forrover bøyd fikk eg beskjed om sist så derfor kjenner eg den nok godt og i tillegg har mage:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så om man har bakover bøyd livmor vil det vel bli motsatt da? :(
Har så innmari lyst på den babymagen snart :D hehe

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner den noen cm under navlen, er 13+3 i dag, er tredjemann og bare 9 mnd siden forrige fødsel..

Så om man har bakover bøyd livmor vil det vel bli motsatt da? :(
Har så innmari lyst på den babymagen snart :D hehe

Virker sånn, svigermor hadde bakoverbøyd å liten mage med begge 2. Hun var høy og tynn og da.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg skjønner ikke hvorfor alle higer så fryktelig etter den gravidmagen..? Er det bare jeg som synes den kan drøye lengst mulig med å komme? :p Jeg har helt noia for strekkmerker og store mager og pupper merker jeg :p

11+1 nå og kjenner den fortsatt ikke :( blir nesten litt bekymret! Når bør man kjenne den? De sier at man kan kjenne den fortere i andre svangerskap. Fikk sønnen min for 10 mnd siden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra januar:p
Er 18+2 å kjenner den fortsatt ikke:p noen bare kjenner den aldri hehe

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg skjønner ikke hvorfor alle higer så fryktelig etter den gravidmagen..? Er det bare jeg som synes den kan drøye lengst mulig med å komme? :p Jeg har helt noia for strekkmerker og store mager og pupper merker jeg :p
Hehe jeg skjønner hva du mener, er selv bekymret for å bli stor for fort pga strekkmerker. Men, synes magen akkurat nå er litt kjip - de som ikke vet jeg er gravid tenker nok bare at jeg har litt for mye på magen. Derfor gleder jeg meg til den blir en tydelig gravidmage :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe jeg skjønner hva du mener, er selv bekymret for å bli stor for fort pga strekkmerker. Men, synes magen akkurat nå er litt kjip - de som ikke vet jeg er gravid tenker nok bare at jeg har litt for mye på magen. Derfor gleder jeg meg til den blir en tydelig gravidmage :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Enig med deg. Magen er så kjip når den liksom bare er dvask og blubben. Bedre når den faktisk får lott fasthet. Men jeg vil heller ikke ha for fort stor mage. Må jo få meg en jobb først. :)

Enig med deg. Magen er så kjip når den liksom bare er dvask og blubben. Bedre når den faktisk får lott fasthet. Men jeg vil heller ikke ha for fort stor mage. Må jo få meg en jobb først. :)

Må bare spørre ...hva har størrelsen på magen å gjøre i forhold til jobb???

Må bare spørre ...hva har størrelsen på magen å gjøre i forhold til jobb???
Forhåpentligvis ingenting. Men det hadde vært greit om det ikke syntes på intervjuet. Antar det er lettere å ikke la det påvirke ansettelsen dersom man ikke vet om det.

Så enge man er best kvalifisert til jobben så kan de ikke utelukke deg pga du er gravid.
Det er helt sant. Men når jeg søker på relevante jobber for meg for tiden så er det mellom 50 og 70 søker som de fleste er godt kvalifiserte. Jeg pleier å komme på intervju, men når man har mange gode å velge i så er det lettere å ta noen som ikke er gravid, og ingen kan noen gang finne ut om det var pga det når det er flere gode søkere. Så jeg håper fortsatt å få en jobb før magen blir helt opplagt.
Selvfølgelig er det jo sånn at hvis de er sikker på at det er meg de vil ha så tar de meg uavhengig av svangerskapet.

11+1 nå og kjenner den fortsatt ikke :( blir nesten litt bekymret! Når bør man kjenne den? De sier at man kan kjenne den fortere i andre svangerskap. Fikk sønnen min for 10 mnd siden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjente den ikke i forrige svangerskap, og kjenner den ikke nå heller. Jeg er helt normlvektig så ikke mye fett i veien heller.. Så alt er nok helt bra selv om man ikke kjenner den. Når magen blir større så er det jo ikke tvil hvor den er:p

Akkurat strekkmerker og sånt bryr jeg meg egentlig veldig lite om.
Jeg syns det er spennende med babymage, og det blir liksom mer virkelig at det er et under der inne :)
Nå veier jeg 56 kg, og har ikke tegn til større mage. Jeg har lyst til å legge på meg rett og slett :) og babymagen er bare søt :D

Back
Topp