Noen som kjenner livmor?

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Tittelen sier sitt :) noen som kjenner den? Er 10+1 i dag og lurer på om dere holder på å kjenne den og hvor langt på veg dere var/er når dere kjente den?

Jeg tror jeg kjenner den :) Er 12+1 i dag. Tror faktisk jeg har kjent den i 4-5 dager. Om det er livmoren jeg kjenner da ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg tror av og til at jeg kjenner den, mens andre ganger blir jeg veldig usikker. Den kjennes ut som en slags pølse som ligger rett over skambeinet, men noen ganger forsvinner deler av den... Er 12+5 i dag.

Jeg tror jeg kjenner den? Er litt usikker :p

♡ Februar 2015 ♡

Jeg tror av og til at jeg kjenner den, mens andre ganger blir jeg veldig usikker. Den kjennes ut som en slags pølse som ligger rett over skambeinet, men noen ganger forsvinner deler av den... Er 12+5 i dag.

Jeg kjenner akkurat det som du beskriver :-) Jeg er 9+5.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror og jeg kjenner den. Kjenner en slags kant litt over skambeinet, men kjenner den helst når jeg ligger nede. Har kjente den ei lita stund, og er 11 uker nå.

Min er ganske høyt oppe men det har med kort tid siden sist svangerskap

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg kjenner den. Er 10+4. Men ikke hele tiden, merker den av og til. Og stemmer godt med hvor jeg finner hjerterytmen, og den vokser ☺️

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kjenner den ikke enda. Men regner med den blir litt mer merkbar i løpet av de neste to ukene. Det er rundt uke 13-14 jeg har kjent den de andre gangene.

Nei.. Gjorde aldri det sist heller:/

Jeg kjenner den av og til :) Kjente den godt til morgen i dag :D 12+1

❤️ Februar 2015 ❤️

Kjenner ikke noe, for mye sjokolade i veien ;-) Hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Min livmor er forrover bøyd fikk eg beskjed om sist så derfor kjenner eg den nok godt og i tillegg har mage:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Kjenner ingenting jeg nei.. :/ 11+4

-iPhone appen-

Kjenner ingen ting jeg heller ved 11+2

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeh begynte å kjenne den i uke 7!!!
Greit at skambenet mitt er lavt, men så lavt trodde jeg var umulig.
Men legen kunne bekrefte at det var riktig... Kanskje derfor jeg har fått ultralyd 4 uker før vanlig tid?
Men det er umulig at jeg er lenger på vel altså...
Nå er jeg i uke 10 fra i morgen, og den er riiiimelig tydelig. Det er liksom ingen tvil om at det er den engang.

Dette er 3.mann, det kan jo ha noe å si...

Jeh begynte å kjenne den i uke 7!!!
Greit at skambenet mitt er lavt, men så lavt trodde jeg var umulig.
Men legen kunne bekrefte at det var riktig... Kanskje derfor jeg har fått ultralyd 4 uker før vanlig tid?
Men det er umulig at jeg er lenger på vel altså...
Nå er jeg i uke 10 fra i morgen, og den er riiiimelig tydelig. Det er liksom ingen tvil om at det er den engang.

Dette er 3.mann, det kan jo ha noe å si...

Oi da, kanskje det er 3. og 4. mann? :)

Tror det er den jeg kjenner men det er helt oppe ved trusekanten.... Så når dere skriver skambeinet begynner jeg å tvile.....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp