Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Vært litt opptatt tidligere idag:wtf:

Men her kommer det mine oppdateringer for idag:joyful: Og det er IKM-dag for meg, men ingen tegn til TR enda. Fortsatt skygger på testene. Jeg ble ihvertfall litt sjokkert at tempen min steg enda mer opp idag :wideyed: Faktisk den høyeste temp i hele denne dpo-land nå:woot:

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil tro. Men idag ble jeg litt sjokkert over Krølle88 sin innlegg. Hun tok de to testene jeg pleier å ha (BP og MakeSure), men de slo ut nesten ingen ting (svakt skygge) mens ukes digital stod det 1-2 uker gravid :eek: Tenker at jeg skal svi av en digital ikveld siden det er IKM dagen min :p Hvem vet, denne parti med testene er dårlig for tiden faktisk?!

Legger ved mine dagens test og temp :joyful:
Bildet av testene dine er litt utydelig, men her har du et nærbilde av mine tester på makesure :) Håper du får mer strek i kveld! For jeg synes at jeg kan skimte noe i det fjerne på makesure, men ikke på babyplan
 

Vedlegg

  • 5B37D782-9340-449C-B642-C0B44EF4440D.jpeg
    5B37D782-9340-449C-B642-C0B44EF4440D.jpeg
    409,3 KB · Visninger: 61
Bildet av testene dine er litt utydelig, men her har du et nærbilde av mine tester på makesure :) Håper du får mer strek i kveld! For jeg synes at jeg kan skimte noe i det fjerne på makesure, men ikke på babyplan
Ja, kan prøve å få til en klarere bilde ikveld. Håper det er noe på gang!:angelic: Jeg liker ihvertfall tempen min :hilarious:
 
Vært litt opptatt tidligere idag:wtf:

Men her kommer det mine oppdateringer for idag:joyful: Og det er IKM-dag for meg, men ingen tegn til TR enda. Fortsatt skygger på testene. Jeg ble ihvertfall litt sjokkert at tempen min steg enda mer opp idag :wideyed: Faktisk den høyeste temp i hele denne dpo-land nå:woot:

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil tro. Men idag ble jeg litt sjokkert over Krølle88 sin innlegg. Hun tok de to testene jeg pleier å ha (BP og MakeSure), men de slo ut nesten ingen ting (svakt skygge) mens ukes digital stod det 1-2 uker gravid :eek: Tenker at jeg skal svi av en digital ikveld siden det er IKM dagen min :p Hvem vet, denne parti med testene er dårlig for tiden faktisk?!

Legger ved mine dagens test og temp :joyful:
Herremin, for en spennende tempkurve! Hvis ikke du er gravid med den der, så veit ikke jeg! :woot: Synes det er på tide med en skikkelig positiv test for deg nå :D
 
Herremin, for en spennende tempkurve! Hvis ikke du er gravid med den der, så veit ikke jeg! :woot: Synes det er på tide med en skikkelig positiv test for deg nå :D
Ja det syns jeg! :hilarious: Godt at det er flere enn meg som syns temp-kurven så bra ut. Måtte det være min tur nå:Heartred

Men jeg tok digital nå, og den slo ut selvsagt negativt… :banghead:

Men kan fortsatt være litt for tidlig enda :think005
Ingen tegn til TR enda så er ennå håp:angelic:

Er egentlig optimist grunnen tempen min :hilarious:
MakeSure viser enda svak skygge som vanlig:p
 

Vedlegg

  • E4305F82-22C7-4799-90D3-486ADB028827.jpeg
    E4305F82-22C7-4799-90D3-486ADB028827.jpeg
    943,5 KB · Visninger: 51
  • D3DD5A48-34F7-46C9-846C-1BE5386425CA.jpeg
    D3DD5A48-34F7-46C9-846C-1BE5386425CA.jpeg
    790,3 KB · Visninger: 43
Hvordan er ståa hos deg i dag? ☺️
Takk for at du tenker på meg :Heartred


Hadde IKM igår var det fortsatt ingen tegn til det:wideyed: Jeg mistet litt håp idag tidlig da tempen min sank :arghh: Men fortsatt over coverlinen :nailbiting: Ingen håp er ute før TR melder sin ankomst :angelic:

Tar nye tester ikveld :D
 

Vedlegg

  • 8573FFA9-C467-4AC6-93C9-80883D5A6587.jpeg
    8573FFA9-C467-4AC6-93C9-80883D5A6587.jpeg
    729,5 KB · Visninger: 50
Det er altså så spennende å følge med her! :woot: Synes tempen fortsatt er fin, var ikke stor nedgang det da.
 
Koselig at det er flere som vil følge meg!:D:Heartred

Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:
 

Vedlegg

  • 43C59A87-BE68-4111-B439-9F5C675CD8A5.jpeg
    43C59A87-BE68-4111-B439-9F5C675CD8A5.jpeg
    729,2 KB · Visninger: 49
  • 53ACFD67-4496-4653-8A66-2E7945B3D6AD.jpeg
    53ACFD67-4496-4653-8A66-2E7945B3D6AD.jpeg
    1 MB · Visninger: 49
Last edited:
Nå skulle jeg til å si at jeg ikke så noe, men så ser jeg kontorene på den siste fra i kveld?!! :Do_O:pompus::woot:
 
Nå skulle jeg til å si at jeg ikke så noe, men så ser jeg kontorene på den siste fra i kveld?!! :Do_O:pompus::woot:
Du ser mest på den nederste hos MakeSure? Hvis du ser på den øverste fra igår så er det svak økning :pompus: eller er jeg helt tullerusk :hilarious::hilarious:
 
Jeg ser ingenting på noen andre enn den nederste #vanskelig :confused: :hilarious:
 
Koselig at det er flere som vil følge meg!:D:Heartred

Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:
Har ikke sett noe på testene dine før nå, men nå ser jeg faktisk en svak svak strek på den fra ikveld :woot:
 
Jeg ser ingenting på noen andre enn den nederste #vanskelig :confused: :hilarious:

Har ikke sett noe på testene dine før nå, men nå ser jeg faktisk en svak svak strek på den fra ikveld :woot:
Nei, det er ikke lett å se:hilarious: Kan være bare skygge eller kjemisk. Når jeg er 13 DPO idag burde det jo slå ut noe sterkere da :hungover:
 
Nei, det er ikke lett å se:hilarious: Kan være bare skygge eller kjemisk. Når jeg er 13 DPO idag burde det jo slå ut noe sterkere da :hungover:
Ta bilde på forhånd også, av testene du skal ta i morgen :) Jeg ser en strek på nederste jeg også. Kan være at egget festet seg sent, iom at du kjente noe 9 dpo? Ingen mens = fortsatt håp! Jeg krysser fingrene ♥️
 
Blir spennende. Utfra temp kan du også være litt kortere i dpo-land enn ff har satt krysset. Håpet er definitivt ikke ute!
 
Koselig at det er flere som vil følge meg!:D:Heartred

Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:
Oii så bra, dette kan se lovende ut da. Ser på den øverste, og ser på makesure sin nederste :)
Kanskje egget festet seg litt sent rett og slett, krysser alt jeg har for deg :nailbiting:
 
God morgen :joyful:

Jeg setter stor pris på deres støtte og håp!:Heartred


Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)
 

Vedlegg

  • A45558D0-046E-43FA-9D31-789DA3E4D3A8.jpeg
    A45558D0-046E-43FA-9D31-789DA3E4D3A8.jpeg
    766,2 KB · Visninger: 51
Back
Topp