Noen som ikke skal vite kjønn?

Hehe ja. Når ble det vanlig forresten å vite? tror ikke det var det i 94 feks.

Ingen aning? Jeg veit mamma visste at jeg var jente i 86, men d var ikke høy sannsynlighet for at ultralyden stemte da[emoji23] men jeg antar at d bare har blitt mer og mer populært jo bedre utstyret de bruker har blitt?
Visste dere at i India er det ulovlig for leger å oppgi kjønn til foreldre ved ultralyd?
 
Vi er enige om å ikke vite :happy:
I mitt tidligere ekteskap ville mannen vite og da ble det slik.
Nå er det vårt første felles (ny mann) og han deler så absolutt min tanke... Vi bryr oss lite om kjønnet ,selv om vi begge har en liten dragning mot ei pike :happy: Vi ønsker spenningen helt i mål...
Klær og utstyr bekymrer meg heller ikke, Lager og kjøper i kjønnsnøytrale farver ..
 
Jeg er alt for nyskjerrig til ikke å vite :laughing002
 
Ingen aning? Jeg veit mamma visste at jeg var jente i 86, men d var ikke høy sannsynlighet for at ultralyden stemte da[emoji23] men jeg antar at d bare har blitt mer og mer populært jo bedre utstyret de bruker har blitt?
Visste dere at i India er det ulovlig for leger å oppgi kjønn til foreldre ved ultralyd?

Ah! Jeg har blitt fortalt at jeg var i det første kullet som ble tilbydt ul, men tror ikke de tilbydte å si noe om kjønn.

Det gir mening i de landene der det kulturelt er en preferanse for kjønn.
 
Vi er enige om å ikke vite :happy:
I mitt tidligere ekteskap ville mannen vite og da ble det slik.
Nå er det vårt første felles (ny mann) og han deler så absolutt min tanke... Vi bryr oss lite om kjønnet ,selv om vi begge har en liten dragning mot ei pike :happy: Vi ønsker spenningen helt i mål...
Klær og utstyr bekymrer meg heller ikke, Lager og kjøper i kjønnsnøytrale farver ..

Altså, jeg skjønner de som vil vite for å forberede innkjøp etter kjønn, det er innmari mange fine og stilige barnerom som forberedes på bakgrunn av det, jeg bare tenker annerledes enn mange. Og etter å ha sett skam satt jeg igjen med en følelse av at det var viktig å ikke ta barnets personlighet for gitt (ikke bare mtp legning altså).

Hadde en dragning mot jente selv, trolig fordi det er det je g kjenner best selv. Men etter jeg fikk førstefødte ser jeg at det har null å si.
 
Jeg skal vite denne gangen også fordi det et koselig å begynne å se for seg personen og si han/henne. Dessuten føles det feil at om noen andre (de på UL) vet kjønnet på barnet vårt men ikke vi :p

Og er det en ting fødselen min hadde nok av sist var det spenning, lol
 
Så lenge det et mulig å se, ønsker jeg å vite. Fikk vite det på OUL sist gang, og synes dette gjorde at alt føltes mer ekte.. på et merkelig vis [emoji4] Er dessuten alt for nyskjerrig til å klare å vente til fødsel med å vite.
 
Vi sjekket ikke med noen av de to første. Var helt sikre på gutt først (og fikk gutt), var litt mer usikker neste gang men trodde egentlig gutt igjen (og fikk gutt:)). Nå har vi ikke engang snakket om det, det er så absurd bare å være gravid igjen at vi ikke helt har tatt innover oss at det blir en baby til...:)

Alt er ok, og jeg er over 6 uker på vei, men det gikk så SYKT fort at det føles helt uvirkelig. Fantastisk, men uvirkelig:)
 
Mamma viste ikke hvilket kjønn noen av oss 4 søsken var, og tror hun har et lite ønske om at jeg også skal vente [emoji50] Men jeg er så spent at jeg tror ikke jeg klarer, men hadde vært litt morsomt å ikke vite også [emoji16]
 
Skal absolutt vite kjønn... Hadde aldri klart å gå 9 mnd å ikke vite. Er så nysgjerrig av meg [emoji2]
 
Sniker fra januar - vi skal ikke vite :) utrolig spennende!! [emoji5][emoji5]
 
Jeg heller nok litt mot å ikke vite. Fins masse kjønnsnøytralt man kan kjøpe i dag. Men tviler på at jeg greier å holde meg fra å spørre eller kikke etter på oul
 
Back
Topp