Noen som ikke skal vite kjønn?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Har dere bestemt dere for å vite kjønn eller ikke? Vil begge ikke vite, i tilfelle ikke, hvem av dere er det som vil vite? Om dere har barn fra før visste dere kjønn da?
 
Jeg har vært litt inne på tanken om å ikke vite, men tror ikke jeg klarer å la være. :p Ville vite det begge de andre gangene så blir nok det denne gangen også :happy:
 
Ville ikke vite første gangen. Syns d var så spennende. Da ble d jente. Andre gang ville vi vite for å kunne planlegge mer..da ble d gutt. Nå vil vi nok vite igjen, da d blir stress m 3 og greit å gjøre klar klær osv. Også er jeg nysgjerrig da :)
 
Jeg er så imponert over dere som ikke skal vite! Nå har jeg et i overkant stort behov for å planlegge, så jeg måå vite kjønn :hilarious:
 
Vi har begge lyst å vite det. Jeg er også veldig glad i å planlegge så for meg er det ikke aktuelt å gå 9 mnd uviten [emoji28]
 
Forrige graviditet ville ikke mannen vite, men jeg ville. Så da ble det sånn jeg ville. Denne gangen vil jeg ikke vite, men mannen vil Synes det hadde vært gøy å ikke vite en gang og! Men om det er to i magen så tror jeg vi må vite
 
Med første så visste jeg ikke hva det ble,syns det var koselig og savna ikke det å vite. Denne gangen veit jeg ikke,sambo vil vite men jeg har ikke det behovet. Kanskje jeg bare lar han få vilja si siden det er hans første
 
Vi vil begge to vite dersom det lar seg se på ul
 
Med første så visste jeg ikke hva det ble,syns det var koselig og savna ikke det å vite. Denne gangen veit jeg ikke,sambo vil vite men jeg har ikke det behovet. Kanskje jeg bare lar han få vilja si siden det er hans første

Så lenge du er komfortabel med det :) Jeg er ikke komfortabel med å vite, vanskelig å forklare hvorfor.
 
Forrige graviditet ville ikke mannen vite, men jeg ville. Så da ble det sånn jeg ville. Denne gangen vil jeg ikke vite, men mannen vil Synes det hadde vært gøy å ikke vite en gang og! Men om det er to i magen så tror jeg vi må vite

Morsomt, jeg hører oftest at det er motsatt. At mannen vil vite fordi han sånn kan føle at han vet mer enn å "bare" se magen vokse. Hvorfor ville han ikek vite? :)
 
Jeg er altfor nysgjerrig :happy: Og synes egentlig det er praktisk å vite med tanke på klær og utstyr som kjøpes inn i forkant, vanskelig å bare kjøpe nøytralt evt. strikke/sy klær.
 
Har tenkt at det hadde vært spennende å ikke vite, men tror rett og slett ikke jeg klarer å vente.
 
Hadde også kunne tenkt med vente med å vite hva det er. Men MÅ planlegge og ha ting klart. Så det klarer jeg ikke. ☺️
 
Vi skal ikke vite :) vi visste ikke kjønn på førstemann, og det er særdeles spennende å ikke vite på nr 2 heller :) jeg har egentlig veldig lyst til å vite, er mye mer nysgjerrig denne gangen enn sist gang, men mannen synes det er så spennende å få overraskelsen på fødestuen/operasjonssalen :)
 
Vi har jente fra før.. og visste i det første svangerskapet. var så nysgjerrig, og kommer nok til å ville vite det denne gangen også, pga nysgjerrighet. Men absolutt ikke for å kunne planlegge innkjøp. Her er hele familien pedagoger og veldig opptatt av å gi alle barn like muligheter uavhengig av kjønn. Så her blir det utstyr i alle mulige farger, både blå, rosa, rød, hvit, gul, grønn osv. Alle farger til alle barn. Så her vil lillebror/lillesøster bruke den gamle blå vognkalesjen, den rosa vognposen, den grønne regndressen og den gule lua etter lillesøster uansett.
 
Så lenge du er komfortabel med det :) Jeg er ikke komfortabel med å vite, vanskelig å forklare hvorfor.
Jeg veit liksom ikke. Har ikke behov for å vite men samtidig så er det ikke noe krise å vite. Ser jo fordelen med å vite det men det er ikke alltid det stemmer. Tror jeg bare må føle på det etterhvert,kanskje storesøstra vil vite det etterhvert også☺️
 
Morsomt, jeg hører oftest at det er motsatt. At mannen vil vite fordi han sånn kan føle at han vet mer enn å "bare" se magen vokse. Hvorfor ville han ikek vite? :)
Vet ikke helt egentlig, tror han bare syntes det var spennende å ikke vite
 
Vi er begge enige om at vi ikke vil vite:p:Heartpink:Heartblue vi har en gutt fra før, da ville vi begge vite kjønnet:)
 
Back
Topp