Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første så visste jeg ikke hva det ble,syns det var koselig og savna ikke det å vite. Denne gangen veit jeg ikke,sambo vil vite men jeg har ikke det behovet. Kanskje jeg bare lar han få vilja si siden det er hans første
Forrige graviditet ville ikke mannen vite, men jeg ville. Så da ble det sånn jeg ville. Denne gangen vil jeg ikke vite, men mannen vil Synes det hadde vært gøy å ikke vite en gang og! Men om det er to i magen så tror jeg vi må vite
Jeg veit liksom ikke. Har ikke behov for å vite men samtidig så er det ikke noe krise å vite. Ser jo fordelen med å vite det men det er ikke alltid det stemmer. Tror jeg bare må føle på det etterhvert,kanskje storesøstra vil vite det etterhvert ogsåSå lenge du er komfortabel med det Jeg er ikke komfortabel med å vite, vanskelig å forklare hvorfor.
Vet ikke helt egentlig, tror han bare syntes det var spennende å ikke viteMorsomt, jeg hører oftest at det er motsatt. At mannen vil vite fordi han sånn kan føle at han vet mer enn å "bare" se magen vokse. Hvorfor ville han ikek vite?
Har tenkt at det hadde vært spennende å ikke vite, men tror rett og slett ikke jeg klarer å vente.