Noen som ikke kjenner murringer?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Er det noen av dere jenter som ikke har mensmurringer som symptom?

Hvis du har det, hvor lenge før IKM/dpo startet det?

Jeg hadde det, omtrent en uke før IKM og to-tre uker utover. Nå har jeg ingen ting.

Hadde det fra rundt 4+0 til 5+noe. Har så vidt kjent noe senere også, men mye mindre og mye mildere. De kraftigste har kommet etter sex, og var kanskje 5-10 min. Ingen blødninger ifm de.

Med førstemann hadde jeg murringer og stikninger hele tiden. Det begynte før ikm, men husker ikke akkurat hvilken dag. Denne gangen kjenner jeg nesten ingenting til det. Var på tul og jm sa det var fordi livmora har vært strukket før. Har kanskje en dag annenhver uke hvor det murrer en del.

Hadde det en del med en gang. Var sikker på at mensen kom hele tiden. Men det var visst en liten overraskelse. Hadde det sånn med nr 1 og nr 2 også. Det ga seg i uke 5+ med alle 3.

Veldig lite murringer.. kanskje de første ukene men knapt siden. Strekker litt i lysken innimellom.. Gravid med nr 5 :)

Hadde en god del mensmurringer helt, helt i starten før jeg visste jeg var gravid - pleier jo å ha mensmurringer rett før mensen, men plutselig var de der nærmere to uker før tiden. Var nettopp derfor jeg tok testen. Kjente fort til murringer når jeg jogget eller om jeg bærte ting, men det var bare frem til uke 7 ca. Etter det har jeg hatt veldig lite murringer. Hatt litt strekk i lysken, men nå kjenner jeg lite til det og. er 10+0 i morgen.

Ingen mensmurringer. Hverken nå, i graviditeten, eller noen gang ellers. Vet rett og slett ikke hva det er, tror jeg :bored:

(Opplevde menssmerter ved noen få tilfeller da jeg var 16-17 år.)

Ingen mensmurringer. Hverken nå, i graviditeten, eller noen gang ellers. Vet rett og slett ikke hva det er, tror jeg :bored:

(Opplevde menssmerter ved noen få tilfeller da jeg var 16-17 år.)
Litt rart spørsmål kanskje, men syntes du det var veldig smertefullt å føde?

(Jeg har aldri slitt med smerter ifm mensen, har riktignok hatt litt murringer av og til, men jeg kan huske en eneste gang med smerter. Og litt på bakgrunn av det antok jeg egentlig at jeg ville tåle fødsel greit, og det gjorde jeg også. Syntes venflonen var det vondeste.)

Litt rart spørsmål kanskje, men syntes du det var veldig smertefullt å føde?

(Jeg har aldri slitt med smerter ifm mensen, har riktignok hatt litt murringer av og til, men jeg kan huske en eneste gang med smerter. Og litt på bakgrunn av det antok jeg egentlig at jeg ville tåle fødsel greit, og det gjorde jeg også. Syntes venflonen var det vondeste.)

Har brede hofter, men det var fortsatt veldig vondt. Var sliten etter to netter med lite og ingen søvn. (Fødte kl. 9.) Hadde ikke ekstra krefter til å klemme hånda til mannen min, alt ble brukt på riene. Ingen skrik før hodet skulle ut. Da revnet jeg litt, og det ble gjort et klipp. DA ble det lyd, da. Jordmor virket overrasket over at jeg kjente så mye smerte da.

Tror at de smertestillende midlene kanskje skal ta litt mer, og at de fleste er så numne at de ikke kjenner fullt så mye som jeg gjorde.

Har brede hofter, men det var fortsatt veldig vondt. Var sliten etter to netter med lite og ingen søvn. (Fødte kl. 9.) Hadde ikke ekstra krefter til å klemme hånda til mannen min, alt ble brukt på riene. Ingen skrik før hodet skulle ut. Da revnet jeg litt, og det ble gjort et klipp. DA ble det lyd, da. Jordmor virket overrasket over at jeg kjente så mye smerte da.

Tror at de smertestillende midlene kanskje skal ta litt mer, og at de fleste er så numne at de ikke kjenner fullt så mye som jeg gjorde.
Jeg hadde ikke noe smertestillende. Men da er det kanskje ikke noen sammenheng med menssmerteopplevelser i alle fall :p

Jeg hadde ikke noe smertestillende. Men da er det kanskje ikke noen sammenheng med menssmerteopplevelser i alle fall :p
Jeg er til tider plaget med veeeldig vonde menssmerter, men fødsel gikk som en lek helt uten smertelindring (gikk så greit at jeg var i ferd med å føde hjemme fordi jeg ventet på at det skulle gjøre mer vondt)
Så tror ikke det er noen sammenheng der ;)

Jeg er til tider plaget med veeeldig vonde menssmerter, men fødsel gikk som en lek helt uten smertelindring (gikk så greit at jeg var i ferd med å føde hjemme fordi jeg ventet på at det skulle gjøre mer vondt)
Så tror ikke det er noen sammenheng der ;)
Haha! Tenk det! Tror jeg avlyser den hypotesen, da.

Hadde murringer i uke 6-8, men nå har det gitt seg. Kjenner i stedet en sånn rar følelse av luftbobler som sprekker. Det er jo veldig tidlig etter som jeg er 10+2. Husker ikke når jeg kjente det i forrige svangerskap, bare at det var før uke 16.
Det stikker litt i lyskene av og til, og litt lengre ned.
Skal nok tidsnok få kjenne på murringer og det som verre er:singing:.

Hadde murringer i uke 6-8, men nå har det gitt seg. Kjenner i stedet en sånn rar følelse av luftbobler som sprekker. Det er jo veldig tidlig etter som jeg er 10+2. Husker ikke når jeg kjente det i forrige svangerskap, bare at det var før uke 16.
Det stikker litt i lyskene av og til, og litt lengre ned.
Skal nok tidsnok få kjenne på murringer og det som verre er:singing:.
Det er jo den lille i magen din som rører på seg:D gratulerer:)

Mine mensmurringer kommer noen dager før som regel
Men denne gangen kom de søn- man. Å d stikker/ strekker bittelitt:D

Back
Topp