Er det noen av dere jenter som ikke har mensmurringer som symptom?
Hvis du har det, hvor lenge før IKM/dpo startet det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Litt rart spørsmål kanskje, men syntes du det var veldig smertefullt å føde?Ingen mensmurringer. Hverken nå, i graviditeten, eller noen gang ellers. Vet rett og slett ikke hva det er, tror jeg
(Opplevde menssmerter ved noen få tilfeller da jeg var 16-17 år.)
Litt rart spørsmål kanskje, men syntes du det var veldig smertefullt å føde?
(Jeg har aldri slitt med smerter ifm mensen, har riktignok hatt litt murringer av og til, men jeg kan huske en eneste gang med smerter. Og litt på bakgrunn av det antok jeg egentlig at jeg ville tåle fødsel greit, og det gjorde jeg også. Syntes venflonen var det vondeste.)
Jeg hadde ikke noe smertestillende. Men da er det kanskje ikke noen sammenheng med menssmerteopplevelser i alle fallHar brede hofter, men det var fortsatt veldig vondt. Var sliten etter to netter med lite og ingen søvn. (Fødte kl. 9.) Hadde ikke ekstra krefter til å klemme hånda til mannen min, alt ble brukt på riene. Ingen skrik før hodet skulle ut. Da revnet jeg litt, og det ble gjort et klipp. DA ble det lyd, da. Jordmor virket overrasket over at jeg kjente så mye smerte da.
Tror at de smertestillende midlene kanskje skal ta litt mer, og at de fleste er så numne at de ikke kjenner fullt så mye som jeg gjorde.
Jeg er til tider plaget med veeeldig vonde menssmerter, men fødsel gikk som en lek helt uten smertelindring (gikk så greit at jeg var i ferd med å føde hjemme fordi jeg ventet på at det skulle gjøre mer vondt)Jeg hadde ikke noe smertestillende. Men da er det kanskje ikke noen sammenheng med menssmerteopplevelser i alle fall![]()
Hadde murringer en uke før ikm ca..å kanskje 2 uker etter..Er det noen av dere jenter som ikke har mensmurringer som symptom?
Haha! Tenk det! Tror jeg avlyser den hypotesen, da.Jeg er til tider plaget med veeeldig vonde menssmerter, men fødsel gikk som en lek helt uten smertelindring (gikk så greit at jeg var i ferd med å føde hjemme fordi jeg ventet på at det skulle gjøre mer vondt)
Så tror ikke det er noen sammenheng der![]()
.Det er jo den lille i magen din som rører på segHadde murringer i uke 6-8, men nå har det gitt seg. Kjenner i stedet en sånn rar følelse av luftbobler som sprekker. Det er jo veldig tidlig etter som jeg er 10+2. Husker ikke når jeg kjente det i forrige svangerskap, bare at det var før uke 16.
Det stikker litt i lyskene av og til, og litt lengre ned.
Skal nok tidsnok få kjenne på murringer og det som verre er.