Skal ikke åå tidlig ul, venter på å se en større baby på oul. Men vil bestille time til jordmor for å høre hjertelyd etterhvert. Var på første kontroll hos legen i dag - ble litt mer virkelig etter skjemautfylling og at jeg fikk med dagbok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan forstå det, mulig jeg hadde blitt engstelig om hun ikke fant noe, men kan jo i grunn bli engstelig av å ikke vite om det er liv der inne også tenker selvfølgelig positivt og kjenner på alle symptomer jeg har som positive (selv om de til tider er siinnsykt vonde hehe)De fleste leger unngår å høre etter på første kontroll da det kan være vanskelig å finne hjertelyden. De vil ikke at du skal bli engstelig om de ikke finner den
Jeg var på første kontroll idag, han advarte veldig om at det var veldig vanlig å ikke finne den så tidlig (11+3 uker idag), han har sagt det nå hver gang jeg har hatt time hos ham (2 ganger før denne). Var kjempe nervøs for at han ikke skulle finne den, men han fant den ♡ helt fantastisk ♡♡Har ikke vært. Skal på første svangerskapskontroll i morgen og håper å få høre hjertelyd. Skal på UL senere i uken. Er 10+6 i dag
Jeg var på første kontroll idag, han advarte veldig om at det var veldig vanlig å ikke finne den så tidlig (11+3 uker idag), han har sagt det nå hver gang jeg har hatt time hos ham (2 ganger før denne). Var kjempe nervøs for at han ikke skulle finne den, men han fant den ♡ helt fantastisk ♡♡
Krysser fingrene for at han finner hjertelyden hos deg også ♡ men forbered deg på å ikke finne den, så blir du ikke så skuffet om en ikke skulle finne noe tenk heller at du får jo bekreftelse dagen etter uansett da så blir det heller en positiv overraskelseSå herlig at han fant den da! Håper jeg er like heldig! Bestilte UL til dagen etter, for tipper jeg kommer til å bli litt bekymret om legen ikke finner hjertelyden. Synes jeg de siste dagene har begynt å kjenne en liten utbulning hvor livmoren ligger, men føler meg ikke trygg før vi får et "bevis" Spent!!
Krysser fingrene for at han finner hjertelyden hos deg også ♡ men forbered deg på å ikke finne den, så blir du ikke så skuffet om en ikke skulle finne noe tenk heller at du får jo bekreftelse dagen etter uansett da så blir det heller en positiv overraskelse
Gjør det krysser fingrene for dere oppdater meg imorgen da? Lykke til ♡Takk for det <3 Er greit å vite ja, for hører jo om så mange her inne som hører hjertelyden så tidlig. Får ha is i magen og ta det som en bonus om vi får høre den
Gjør det krysser fingrene for dere oppdater meg imorgen da? Lykke til ♡
Joda, men er dessverre sånn at man ikke får ul før den ordinære ul og det skjønner jeg jo egentlig. Eller så får man betale for detKan forstå det, mulig jeg hadde blitt engstelig om hun ikke fant noe, men kan jo i grunn bli engstelig av å ikke vite om det er liv der inne også tenker selvfølgelig positivt og kjenner på alle symptomer jeg har som positive (selv om de til tider er siinnsykt vonde hehe)
Det er ikke noe å bekymre seg over da, men blir deilig å få sett spiren imorgen ♡ vi har endelig fått bestilt time til ul, 25. Så må vente en uke :/Hørte ikke hjertelyd nei. Legen min var også veldig opptatt av at det ikke var uvanlig, da jeg bare er 11+0 i dag. Veldig glad for at vi skal på UL i morgen da!
Det er ikke noe å bekymre seg over da, men blir deilig å få sett spiren imorgen ♡ vi har endelig fått bestilt time til ul, 25. Så må vente en uke :/
Booket på nettet til privat ul, var de jeg har fått anbefalt Gleder oss kjempe myeJa, det blir deilig! Blir ekstra spennende i morgen nå Bra at du fikk ul så raskt, da jeg ringte rundt her var det gjerne lengre ventetid. Men skjønner at det føles som en evighet til. Godt at du fikk høre hjertelyd ihvertfall da