Noen som ikke har vært på ultralyd enda?

Georgie

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Ser det er så mange som har vært på tidlig ultralyd, noen som ikke har vært? Jeg skal, men ikke før i uke 13.

Har ikke vært :) blir nok ikke før oul heller, litt trang økonomi, så det blir ikke prioritert:) dessuten har jeg doppler hjemme og kan høre hjertelyd <3

Har ikke vært enda, planen er å se etter ledig time denne uken.. Men tviler på at det er ledig.. :)

Har ikke vært, og selv om det er nervepirrende skal jeg klare å vente i åtte uker til før oul :-) skal også prøve å lavær å kjøpe meg doppler før jeg skal få høre hjertelyd hos legen i uke 14, men tiden vil vise hvor tålmodig jeg er :-p

Jeg skal på torsdag. Har fått tidlig ultralyd for å fastsette termin fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.

Har ikkje vært og skal heller ikkje på tidlig ultralyd :/ var med dei to andre så er veldig rart og ikkje ha vore no.. er 12+ 1 no..

Jeg har ikke vært, litt for trang økonomi til det.. Vurderte å kjøpe doppler, men veldig lyst til å vente til oul egentlig :)
Litt skuffet over at legen på første kontroll ikke kunne gi meg noen forsikringer, som å lytte etter hjertelyd, men fikk beskjed om at de ikke hadde kompetanse til det på legesenteret, og at det ikke var vanlig før oul.. Lenge å vente enda ca 6 uker på noe svar og bekreftelser:woot:

nope ikke enda. skal til jordmor den 24 så håper jeg får en ul time kort tid etter det, gleder meg sån til å se hjertet :D

Jeg har ikke vært, men jeg skal i uke 12:) jeg er veldig spent!

Har heller ikke vært, er 9+4. Skal på fødepol 11+0 grunnet mulig risikosvangerskap og håper veldig på å få ultralyd da.
Noen som har erfaring m oppfølging på fødepol? Får man UL hver gang da?
Ble fulgt opp på riksen sist og da var det UL ved hver undersøkelse.

Skal i uke 12-13, så det er noen uker til :)

Har ikke vært. Skal på første svangerskapskontroll i morgen og håper å få høre hjertelyd. Skal på UL senere i uken. Er 10+6 i dag :)

Jeg har ikke vært, litt for trang økonomi til det.. Vurderte å kjøpe doppler, men veldig lyst til å vente til oul egentlig :)
Litt skuffet over at legen på første kontroll ikke kunne gi meg noen forsikringer, som å lytte etter hjertelyd, men fikk beskjed om at de ikke hadde kompetanse til det på legesenteret, og at det ikke var vanlig før oul.. Lenge å vente enda ca 6 uker på noe svar og bekreftelser:woot:
De fleste leger unngår å høre etter på første kontroll da det kan være vanskelig å finne hjertelyden. De vil ikke at du skal bli engstelig om de ikke finner den :)

Jeg har heller ikke vært. Tenkt jeg skulle holde meg til oul, med mindre det blir ul når jeg skal på sykehuset i uke 16 og ta kontroll der :)

Eg skal i morgen, på sjukehuset. Har en snill lege, som bestillte OU til meg då eg var med ho veke 6 og fortalte eg var bekymra mtp tidlegare MA og fordi at eg er ein "gammal" førstegongsføder :)

Back
Topp